godmorgon 24 november
jadu ,godmorgon eller kanske godnatt egentligen. sitter här och hoppas på att värktabletten ska funka. ramlade i en trappa på jobbet idag och har ont lite överallt. har ett blåmärke på hälen och ett stort på baken och ett på armen. har inte kunnat gå ordentligt på hela dagen =(. har kollat på en skadeanmälan som jag ska lämna till företaget på måndag , fick med mig en sån hem . Får hoppas man inte får några men av fallet men det tror jag inte. det small till i ryggen ganska bra när jag föll..
för några timmar sen så gjorde det så ont i hälen att jag grät.. usch att sånt ska hända =(=(
kan inte sitta ordentligt heller pga att det gör så ont.. usch …
men det finns folk som har det värre..
jaja godnatt/godmorgon.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Gör en arbetsskadeanmälan. Problemen kan komma någon gång i framtiden och då finns det förankrat

Håller med LeffeD. Viktigt att göra en anmälan. Hoppas du kunde somna till slut och att värktabletterna funkade
Sov gott alla, ska gå o lägga mig efter en kväll/natt på Stockholms filmfestival
God morgon.Du ska nog kolla hälen hos din läkare. Det finns senor och saker därinne som kan gå sönder..
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vilken härlig dag! Solen skiner och det är rimfrotst ute, vackert! Men det var svårt att gå upp för det låg två gosekatter i sängen.
Ha en bra dag alla. 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag håller med övriga att det är bra att kolla upp hälen och anmäla det hela ifall det skulle bli problem i framtiden. Hoppas du kunde somna till slut.
#2 Är du ute och nattsuddar
Är det några bra filmer iår?
Ha en bra lördag alla. Vädret är på topp här strax utanför huvudstaden.
God förmiddag. Ska städa idag.
Sköt om er
God dag!
Trött som vanligt men vi ska ge oss ut på en promenad så man får lite nytt syre i kroppen, alltid bra! Hade tänkt ta med Zorro men maken tycker inte han ska få följa med på långpromenad.
Sen blir det lite grejning här hemma men inte mkt då jag ska va 'behjälplig' på Dolleminas aloe vera party*3 imorgon! :)
Ha en bra dag alla o hoppas ni får se nån sol idag, här börjar den just titta fram!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Morron.
Ja, sov endå 8 h inatt. Men nu blev inte dagen bra, då jag kollade upp de pengar som är på väg från fk på måndag. Bara 3000 kr drygt. Bara ersatt för 10 dagar i stället för 20. Jag behövde inte detta! Blir så A*G! Jag vet att jag har sjukskrivning året ut!
Tappade ju lusten att gör något alls i dag.
SUCK!
Hoppas ni alla har en mycket bättre dag!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God förmiddag!
Underbart vackert väder i Visby idag, strålande sol och blå himmel. Det gäller att ta vara på dessa dagar när de väl kommer, så det blir en långpromenad vid havet och sen ska vi väl försöka hinna med att tvätta och pyssla om bilen lite.
Hoppas att ni får en bra dag!
Hmmm än så¨länge har det bara blivit städning. Våra matvägrare har ätit lite, när de tror att vi inte ser… Ska nu ge oss ut i det vackra vädret! Sköt om er, hälar och annat!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God middag!
Det har varit en tuff vecka, mest mentalt och jag har varit så trött. Jag är i en väldigt jobbig och tuff sits och just nu ser det inte ut att bli bättre på väldigt länge
Samtidigt måste jag prestera på jobbet och plugga på fritiden…
Jaja, snart är det jullov…
Ha en toppenhelg allihopa!