300 besökare
Nu har 300 varit inne i Färggruppsalbumet
Men det borde väl komma in lite fler färger.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Vad kul! Jag tittar in där med jämna mellanrum!

#1 Har du varit in där sista tiden? Från början var det trögt att få in bilder för Leffe men nu i höst har det regnat in bilder och han la då ner massor med tid för att snabbt få in bilderna. Tror han lyckats bra med det.
Vad jag kan se så är alla färger som finns där nu representerad av bilder. Sen kan det finnas färger som ej finns på listan jag skickade tex in en bild i oktober på en färg som ej fanns med som nu är uppdaterad där (svartsilverspotted).
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Jag har ju en liten 7-veckors blåtabby tjej hemma (såg att det inte fanns några såna med), men vet inte om jag borde vänta till hon blir lite äldre med att skicka in en bild.
Äh, skickar in en bild nu i alla fall så får du bestämma Leffe 
Trots ålder så ser man färgen.
#3 Det var ingen kritik mot Leffe eller albumet. Det jag tycker är att det borde finnas ägare som har färger som inte är med och därför borde sända in bilder. Det finns ju hur mycket färger som helst på Cornish Rexarna.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

#5 Ja jo, i och för sig, fast hon är i princip solid på sidorna fortfarande så tabbymönstret syns inte. Fast nu skickade jag en ansiktsbild istället och där ser ju färgen ut som den "ska" i alla fall 

#6 Förstod att det inte var menat som kritik utan tänkte snarare att det hänt så mycket där sista tiden att du kanske missat hur många färger som faktiskt finns där nu.
#4 Vad bra att ännu en färg trillar in.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.