Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 263 ggr
Natali
0

Godnatt... eller nåt sånt

Visste inte riktigt vart jag skulle skriva. Behöver bara skriva av mej lite. Har kommit i en period med extra svårt att somna. *Suck* Jag vill egentligen inte ta insomningstablett hela tiden heller. (Var "beroende" av dem för ett par år sedan.)

Har haft en mysig fredagkväll med Stargate Atlantis och Eurika. Ovantligt att vi ser båda avsnitten på samma kväll (har inspelingsbar box). Åt hacho chips, med ost. Dipp. Tog lite Cola. Mysigt.

Kan ju förstås inte somna. Tankar rusar runt. Inga viktiga, utan bara så där funderingar och tankar. Åhh vad jag längtar att få åka på kattutställning. Speciellt nu med min nya lilla Ego. Ja ja, det "beroendet" får jag så lov att klara mej undan, för hur som blir det inga utställnigar förrän mars…

Har så himla ont i foten också. Har haft en vårta där länge, på hälen. Den har varit nästan borta så länge, så i går filade jag bort den (hoppas jag) och filade lite extra. Gjorde ju så klart ont, o blödde gjorde det. Nu har det ju gått upp och börja blöda igen. Osså gör det ju ont o gå också. Så det stör ju liksom insomnandet också.

Ja ja, nu har jag fått babbla lite.

Hoppas alla ni andra har somnat, och sover gott!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

Förstår hur du har det vännen!! Är oxå inne i en period då jag inte kan somna, igår la jag mig först 4… Vill inte heller ta pillerna för ofta. Mina sömntabletter blir jag däckad ett dygn av så det är ju inte så skoj bara för att få sova.
Hoppas du lyckas somna snart, sömn är bästa medicinen när man mår dåligt!

Du skulle fått hjälp med foten hos en fotvårdsmänniska. Det är skönt bara att dem grejar o masserar tycker jag! Du får önska dig ett besök av 'tomten'! ;)

Längtar sååå enormt efter utställningar också o förstår inte hur jag ska kunna vänta tills mars! Känns jobbigt att det är flera månader kvar! ;) Har ju förhoppningsvis snart bebisar att vänta om allt går som planerat. Så på några månader blir det lite roligare att leva igen.

Skulle ha varit hos dig nu, hade vi kunnat sutta o babblat katt när vi ändå inte kan sova!

Kram

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
0

#0 & 1 Är faktiskt på väg till sängen (hur konstogt det än låter..) Har varit igång sen 06.30 imorse, hoppas ni får en bra natt och får sova nåt alls…

#1 Vi ses ju på söndag!!!

Längtar också till utställningar (men det gör inte in plånbok just nu…) men tiden går ju fort och snart börjar ju säsongen igen…

Gonatt mina vänner (gubben drar timmerstockar redan…)

Leffe
0

Det finns en iFokussajt näre man inte kan sova Nattsudd iFokus. Den är till för de som är vakna på natten.  Alltid skönt att göra något när man inte kan somna. Ett sätt att varva ned

Sashimis
0

Klockan är snart 2 och jag har precis uppdaterat bloggen med nya bilder på småttingarna. Ska snart gå och lägga mig, jag ska bara…..

chikan
0

Fullmånen som spökar kanske? Jag brukar ha jättesvårt att sova och drömmer ofta mardrömmar när det är fullmåne. Ingen placebo alltså, utan jag har märkt i efterhand att det var fullmåne de dagarna när jag har sovit dåligt.

Inlägget är låst för nya kommentarer