Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 428 ggr
Melle_bus
0

Fodervärd finnes till honkatt

Hej!

Jag söker efter en liten hona att ha på foder. Har idag en liten tjej på 12 veckor och då jag inte har pengar att köpa in en till så skulle jag vilja ha en hona på foder.

Hon bör vara i ungefär samma ålder som min lilla iaf inte över året då jag vill att hon först ska få hinna känna sig hemma innan man börjar avla på henne. Tanken är att min lilla ska ställas ut en del, så utställning är inga problem utan något jag ser framemot.

Berättar gärna mer om ni är intresserad.

Melle_bus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger till lite mer för det som står ovan kanske inte låter så lockandeGenerad

Ska kanske tillägga att våran ekonomi inte är dålig på något vis, men ibland får man prioritera och min sambo anser att en katt får räcka ett tag fram över då våran pengar behöver gå till annat………enligt honomFundersam. Så pengar finns om det skulle vara så att katterna blir sjuk mm.

Jag vill ju såklart inte vänta med en till katt så därför är fodervärd ett bra alternativ för mig speciellt då jag vill lära mig om uppfödning, utställning mm. Då har man ju uppfödaren som alltid med sig.

Kan även tänka mig en lite äldre katt till sällskap.

Katten bör passa att bo i barnfamilj då vi har en son samt ofta kusiner på besök(alla barnen får givetvis lära sig visa respekt mot alla djur här hemma) för här bor även två kaniner. Vi bor i en trea på andra våning i ett litet bostadsområde utanför Vänersborg. Vi har även en större kolonistuga som kommer att bli som ett andra hem under sommaren när renoveringen är klar. Stugan ligger 2 minuters gångväg från lägenheten. Vi har även balkong.

mailadress: troll_post@hotmail.com

Leffe
0

Hoppas du får tag på någon