Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 181 ggr
achintya
0

godmorgon 23/11

då blev jag först!

Ska strax till skolan och skriva tenta och det känns nog aldrig som man har pluggat tillräckligt. Men i bästa fall går det vägen.

Ha en bra dag allihop!

Sewena
0

Godmorgon!  Har varit med svärmor på bilprovningen, hon är ju ny i stan o hittar inte alltid…7:20 skulle vi vara där..Bilen gick igenom o inte en gnutta rost. Kan bero på att bilen kommer från Gotland, där saltar man inte vägarna på vintern utan använder sand.

Annars är det en lugn o ledig dag…troligen en städdag..

LinusCRX
0

God morgon!

Ska snart iväg och hämta min bil som hamnade lite längre på verksta'n än tänkt. De har felsökt ett oljeläckage, som fanns längst in i motorn = att de fick riva hela motorn för att komma åt…suck! Så min första arbetsvecka på nya jobbet medförde kollektivtrafik i 1½h i vardera riktning. Gissa om bilen har varit saknad för då tar det bara 30 min.

Idag är man poppis. Linus är så kär i mig att det är svårt att skriva på datorn. Han står på bordet klättrar upp på en axeln och går runt huvudet och kliver nerför andra axeln på bordet igen och stryker sig samtidigt …känns som jag har en vandrande halsduk ,-) Goseplutten då…. Lyllos han som har mig hemma i fyra dagar nu. Känns skönt att jobba 80%.

#0 Lycka till med tenatan idag. Jag håller tummarna!

#1 Åh vad skönt att bilen gick igenom felfritt. Jag har just fått besked om att vår ska in januari.

Ha en jättebra fredag alla!

majsan
0

Här är det tvättdag och städdag. Ska senare till skövde med mina kissar och sova borta i helgen och imorgon så bär det iväg och hämta vår nya lilla kille..Skrattande

Ha alla en trevlig helg

kissan78
0

Godmorgon!
Mer trött än vanligt idag, kom mig inte i säng förrens 4 o upp 9.
Ska försöka få lite ork att fortsätta städandet jag börjat med, att det kan ta flera dar för att plocka ur en bokhylla?!?
Det är iaf fredag idag, det är trevligt! Även om jag går hemma så uppskattar jag fredagar!

Ha en så trevlig dag ni kan allihopa!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Leffe
0

God förmiddag. En dag som alla andra dagar förutom att det är fredag.
#0 Lycka till med tentan.
#1 Vad skönt att det gick bra.
#3 Känner igen detta med den gående halsduken. Min Pysen gör likadant vare sig man sitter på en stol eller går omkring.
#3 Ha en trevlig resa och kör försiktigt.
#4 Ja det är en speciell känsla med fredagar.

Sköt om er alla

Lullan1
0

God kväll!

Har just avnjutit en middag bestående av Nachostallrik och valfri mängd vin… Snart börjar Idol på 4:an och jag ska gå och bänka mig framför tv:n.

Ha en bra kväll!

Gittan
0

God natt

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Inlägget är låst för nya kommentarer