Pratande katter!
Kolla in dessa två ursöta katter när de sitter och pratar med varandra! De är såå söta och charmiga!
Mistie sprang å kollade bakom högtalarna när jag spelade videosnutten.

Vilka härliga kompisar!
Bosse kom också springande för att kolla vad som stod på när jag kollade filmen.
Så sött! 
Wilda och Anthea lyssnade med stoooora öron…..
Linus kom springandes från köket när han hörde kissarna snacka
Gu så sött!
Haha! Underbart! Satt och mös hela tiden och kunde inte låta bli att fnissa lite. Verkligen härligt.

Visst är det så att man bara vill se den om och om igen! Tänk så härligt de verkar ha det!
Sööta! Undrar just vad de pratade om?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Här har ni översättningen…

Hahahahahahaha!
va gulligt! min kusins 2 siameser cleo och zen är oxå väldigt pratsamma. dem älskar att sitta och slicka varandra medans dem berättar hur dagen varit. eller när dem blir sura på min kusin då kan dem prata med gäll och klagande röst om hur grannens katt minsan får mer mat än dem och att dem borde få smaka på små fåglarna där ute för det är ju djurplågeri att dem inte får äta färsk fågel. osv osv.så gulliga om man då inte har emot 2 siameser med så krävande röster-p

#8 HAHAHA!!! Tårarna sprutar ju när man kollar på den! Det ser verkligen ut som att de säger precis så. Så häftigt! 
Jätteroligt! Så det är vad de pratar om… se söt ut så får vi godis
. De ska väl få det nästa gång då
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

HAHAHAHAHA…den behövde jag…nere i svarta hålet som jag är..
Båda var kul-men föredrar trots allt original"kattiska"..hihi..men bra gjort..
Jag blev helt KÄR i dom!!
Den högra katten-från oss sett..verkar verkligen var den drivande-den som vill ha igång den andra till att göra nåt..de verkar ligga och tycka de har det lite små trist..vad ska vi gööra typ.."hitt på nåt"-"Nää-hitt på nåt du.."hahaha..helt underbara är dom-och vilket ljud de har !!
Ingen Corniska det där inte..utan kutter och mjau..
Här hemma är det ju NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ… BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.. MEEEEEEEEUUUUU och sånt som gäller..
Den första var underbar. Den andra var kul
Hihi, ännu sötare nu när de har "översatt" 
Det ser verkligen ut som de säger precis så!

DEt finns även en lite mer "barnförbjuden" översättning om vad dessa katter egentligen pratar om: (OBS innehåller svordomar)