Nu är hon hemma!
Idag fick jag hämta hem min lilla Asti, efter att hon har varit på djursjukhuset 1 hel vecka.
Proverna som är tagna på henne är alla negativa, men väntar på svar på allergiprovet som är taget på henne. Just nu ligger hon tätt intill Majsan, så vi får väl se vad hon tänker ligga i natt. Risken finns att hon lägger sig på mig (men jag kan stå ut med det :) )
hoppas hon kryar på sig snart. håller tummarna för att det inte är något allvarligt

Håller tummarna för lilla Asti! Skönt för dig att ha fått hem henne igen. Pussa på lillstumpan från mig!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Så roligt att ni är tillsammans igen! Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Skönt att hon är hemma. Håller också tummar och tassar för att det inte ska vara något allvarligt.

vad skönt att hon är hemma, hoppas dem hitter ut av vad som är fel på henne och håller tassar och tummar att det inte är allergi
Vad skönt! Hur mår hon nu?

Tack så mycket!
#6 Hon är lite hängig, men hon är bättre idag än vad hon var igår kväll…

Härligt att ha fått hem tösen! En vecka kan vara riktigt lång ibland, det måste den här veckan ha varit för dig. Hoppas allt blir bra nu!

Ja, hoppas verkligen att de hittar anledningen, eller det kanske bara var en släng av förkylning eller nå't?
Oj vad skönt att hon är hemma - underbart. Hoppas att hon förblir pigg och frisk nu.

#8 Det har varit en VÄLDIGT lång vecka, hon är ju min lilla bebis!
#9 Jo, det tror jag oxå. Eftersom mina andra katter inte har visat några symtomer så börjar jag undra vad det är…
Tack Eine för ditt stöd!