Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 480 ggr
Spotless
0

Häng i baren...

Eller tuttkalas utan dess like!

Tingeling, min älskade lilla tjej är en supermorsa utan dess like. Här låter hon med glädje både Qat (10 månader), Ragna (8 månader) och Sesam (7 månader) hänga i mjölkbaren. Lotus, 2 årige fertila sonen agerar ryggstöd och själv vilar han huvudet på snälla Cruella.

Visst ser hon mer än nöjd ut?Kyss

Lullan1
0

Vilka mysiga bilder! Hon är jättego!

La_Joz
0

Nämen, så härligt! Qat, Ragna och Sesam måste vara supernöjda! Inte varje dag man får sån lyxmat!

[Wiveka]
0

Åhh, vad gulligt!!

LinusCRX
0

Helt otroligt! Vad gulligt med så jättestora bäbbar!!!! Skrattande Tyckte väl att jag kände igen en av ryggarna från i lördags…

chikan
0

Iiii! Dö-gulligt! Så mysigt de ser ut att ha det.

aggeelin
0

Åh så mysigt Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

A-M.H
0

….mmmmm….mums även för stora bebbar…Kyss

Spotless
0

Hehe, ja nog har hon stooora bebisar alltid min donna! Det är ju 2 år sedan Tingeling hade egna ungar, men hon hjälper mer än gärna till när det behövs. Och även som nu när det faktsikt inte behövs. ;) Men mysigt har de allihop!

#4 mm, för ryggen var ju det enda den lille fegisen visade. Men visst är det en rätt snygg rygg? ;)

Buffy-co
0

Gosnosar..och han har tur Qat-som får mjölk också på så "gamla" dar..!!
Buffy försökte hela Dannes liv att få ut några ynka droppar ur kastrathannens tuttar(dom blev riktigt stora…och hängiga..)Oskyldig..men..han fick nöja sig med goset-han hade tröstnapp iallafall..

Aje-T
0

Åhh myskatter, de är för söta!!

Eine
0

Så ursnäll hon är , Tingeling..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Spotless
0

#9 nja, det finns nog knappast någon mjölk i de där tuttarna. Men mysigt och tryggt är det!

#10 ett ord - harmoni! Eller hur?

#11 mm, för snäll kanske?

Buffy-co
0

#12 Ok..en annan har ju ingen "koll"..men mysigt ser det ut!!

Frågan är när Qat inser att "hänga i baren" är ett helt annat begrepp…och då ska det inte sugas heller utan klunkas…

Men- man säger ju att alkoholister inte fått amma tillräckligt eller suga på napp tillräckligt länge…flaskan blir ett surrogat för sugbehovet..Ja-det ligger väl kanske något i denna gamla teori..(har lagts fram seriöst..jag jobbade på alkohol en gång i tiden..)
Men..i så fall ska han inte löpa risk att bli alkis iallafall..för han får ju sitt sugbehov tillfredställt!

Och-så är han ju en katt…inte en männsika-men det är ju så kul att förmänskliga katterna ibland i små fåniga kåserier..Generad

acas
0

Fantastisk bild !! Härliga katter du har, e Tingeling lite sugen på småttingar eller nöjer hon sig med de "större" barnen….

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

Spotless
0

#14 Tingeling tar mer än gärna hand om både stora och små kattbarn här hemma, egna ungar sköter hon givetvis exemplariskt. Hon är ju Supermamman med stort S här hos mig! Kyss För tillfället är hon nog rätt nöjd med de här jättebebisarna, det är jag som börjar bli kattungesjuk nu. ;)

#13 du skulle höra hur han klunkar! Min gissning är att han ligger rätt bra till i vilken ölhävartävling som helst. OskyldigGeneradSkrattande 
Skämt åsido, intressant det där med sugbehov kontra alkoholism, inget jag hört förr.

Buffy-co
0

Njae..det där är en gammal grej..man sa..att alkoholister inte fått amma tillräckligt..att det fanns ett samband- men man ska nog inte ta för allvarligt på det..
Man brukade ju mest skoja om detta -  just att flaskan är en ersättning för mammas bröst….Men som sagt så sa man att det fanns en gammal undersökning som ursprungsteori..(Men vem vet-det kan vara en skröna..undersökningen alltså..)
Det var när jag gick mentalskötarutbildningen jag hörde detta, och jobbade sen på alkoholavd. ett tag..