God morgon 2007-11-21
God morgon. Nu på morgonen är det läkarbesök som gäller. Sedan besök på mitt arbete.
Sköt om er
God morgon. Är inte så aktiv här längre. Jobbar nu mer än 10 timmar flera dagar i veckan. och har inte tid och ork. Måste ju umgås med barnen och djuren också. Helt enkelt ta hand om hemmet. För övrigt är allt bra. Leffe börjar operationen nårma sig, eller…Ha det bra nu.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Godmorgon. Är för ovanlighetens skull på jobbet i tid (har flextid - livsfarligt! Alldeles för skönt med sovmorgon…).
Se till att ni får ut det mesta av dagen idag vänner!
Har precis skjutsat barnen kors och tvärs, bara den yngste kvar hemma än (jobbar eftermiddag…), ska göra det "oundvikliga" som man gör varje månad (betalar räkningarna…) samma trista resultat kvar som vanligt…
God morgon vänner!Här är det göra rosetter till en del vänner i Finland som gäller. De har utställning 8-9 december.Tack leffe för en fin utställning.Har du mer ont nu?Du satt ju inte stilla en minut..Jag har heller inte precis som du Gittan, varit så aktiv här. det har varit mycket på den privata fronten och jag har inte orkat göra så mycket kul.
Ha det gott i novembermörkret.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
gäsp orkade knappt kliva ur säng. sov till 10 så känner mig väldigt uppsvälld:-p har prov på eftermiddag hmmm måste jag plugga? det ända jag har i tankarna är katt. sitter där med engelsk boken och när jag ser ner på häftet med glosor så är det namn på en eventuell katt jag har suttit och skrivit eller lista på saker man måste ha innan katten kommer. och jag har inte äns hälsat på hos nån uppfödare än. är det normalt att vara så nervös?? nåja nu ska jag ut och släppa ut alex. det är så lugnande att se honom skutta runt på gräsmattan:-)
#3 - räkningar, usch ja. det blev mycket mer än vanligt, vi får suga på "ramarna" den är månaden. Har varit en mörk dag, funderade på att gå ut och fånga dagsljus på lunchen men hann inte. Har däremot hunnit klart det jag tänkt mig på jobbet. Och så tillhör jag dem som tycker om mörkret på vintern, tror att det finns några till. Har hittat en till på jobbet! kände mig så ensam om det förut… jag tycker om att gå ut och se på alla tända belysningar, mysigt.
Ha det gott alla 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Godkväll!
Hade helt missat att EM-kvalet i fotboll var idag. Eller, jag visste ju att det var på onsdag men så är det ju det där med dagarna… är totalt dagvill just nu! Så nu ska jag pysa iväg och kika på våra svenska fotbollskillar, heja Sverige!!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.