God morgon 20 november
God morgon!
Mörkt och ruggigt ute. Hade inte alls lust att gå upp ur sängen, och har definitivt inte lust att gå ut! Varför kan man inte vakna och vara pigg när klockan ringer? Det spelar ju ingen roll hur många timmar man sover, för aldrig är kroppen beredd att vakna till liv när man måste upp. Ja, ja… Jag vet ju att efter 15 minuter så är man pigg.
Nu ska jag iväg till ännu en lång dag på jobbet. Verkligen tur att jag har ett så roligt jobb!
Ha en skön dag allihopa!

Här är det dis/dimma och luften är ganska kall…Idag händer inte så mycket…men det kunde ha varit bättre väder.
Ha en bra dag…

Här går det kräksjuka på jobbet och jag känner mig risig…. troligen håller jag på o bli förkyld då min pojkvän är dunder-förkyld. Jag låg o snozade i 40 min i morse (#0 känner igen den där känslan) Palle var så kelsjuk så jag kom inte upp ur sängen. Sedan när jag skulle gå så drabbades Mäski av ett kelsjukeanfall och då kände jag mig bara tvungen att vara kvar hemma ett tag till och gosa med honom. När han väl vill gosa så bokstavligen slänger han sig framför fötterna och jamar uppfodrande
Han är så go…
Ha en bra dag allihop

tenta på fredag så jag måste plugga hela dagen. 5:e tentan och den näst sista innan jul. Visserligen har alla varit ganska små men det är svårt att motivera sig att tentaplugga ungefär varannan vecka.
God förmiddag. Vill ligga kvar ännu längre i sängen med tre varma rexar tätt intill under täcket och tre katter ovanpå.
Sköt om er
God förmiddag. Jag låg kvar i sängen alldeles för länge. Grått ute, men jag måste ut och handla lite bröd..
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Goddag.
Jag fick sovmorgon och sov till kl 11. Var så skönt. Har inte fått ordentlig sömn på flera veckor. Jag har städat lite, och ska sätta mej o fortsätta jobbet med min nya hemsidan. Nu när jag har sphynx också, så vill jag bygga om den helt.
Min man har äntligen fått sjukskrivning, om än bara 14 dgr. Men fortsättningsmöte hos läkaren är inplanerad. Men nu kan vi ju i lugn o ro få i ordning här hemma lite i alla fall.
Ha en fortsatt bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God eftermiddag!
Mulet och tråkigt väder här i Linköping idag. Har hållit på med screentryck både igår och idag på universitetet, jättekul! Blev några bra tryck iaf, som jag nog kommer använda till något.
Mysak fyller två år idag och imorse blev det kalas med lite extra god mjukmat istället för de vanliga hårdingarna, vilket uppskattades! Idun fick såklart också smaka, även om Mysak gärna skulle ha velat äta upp allt själv…hrm…snåljåp
.
Mysak hälsar GRATTIS till Hugin och Phoebe också på 2-årsdagen!!!
#7 HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Vilken tur att du påminde mig. Hade ALLDELES glömt bort att det var idag. Eller snarare - inte hunnit med att tiden gått så fort. Är det redan 20/11?!
Grattis, nospussar och kindstryk till Mysak och Phoebe hälsar Hugin
Gäääsp! Oj ursäkt
… god kväll!
Det har varit lite lite sömn senaste tiden och speciellt inatt när jag var orolig över att jag inte skulle veta vad nya jobbet gick ut på…och intalade mig att försöka sova och då blev det ju ingen sömn alls för jag kunde ju missa väckarklockan etc…. Jag kom upp i tid.
En ny dag på nya jobbet och har suttit i möte hela dagen, men har nu en bra uppfattning av vad jag har gett mig in på. Det här kommer bli väldigt roligt och lärorikt!
#2 Usch då, får hoppas du inte får vinterkräkis. Den är inte kul!
#3 Lycka till med tentaplugget
Gu va skönt det lät med sovmorgon!
Grattis alla 2-åringar!
Gokväll! Det är läskigt så fort tiden går, redan den 20e nov. Idag har vi haft planeringsdag hemma hos mig och planerat för vårens och höstens arbete, läskigt… Men skönt att arbeta hemma, jag har inte varit hemma så tidigt från jobbet på hur länge som helst (16.00). Jag lyckades bjuda oss på god mat (rotfrukter i ugn, mums) och vi jobbade på bra, det är inte alltid det går som planerat, så det känns skönt. Katterna passade på att charma besökarna…
Har varit ute en sväng och fått lite friskt luft efteråt. Ha en bra kväll
alla.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet