..foton på två svarta killar..

Goooa killar. Det är ju sagt förut, men jösses så fin päls han har Cigge! Jag vill bara ha honom i knät och klappa och klappa och klappa…

Meaow!! Vilka puddingar!
Men du, A-M.H, är det inte en permanentad oriental du håller i på bild #2? 

#7…ha ha ha nu kan du se dig i himlen efter Ciggenospussar..
..jodu sista gången han är uppe för dagen..då är han lite less…och orientalen i bakgrunden, som inte är permanentad slog honom….med all rätt..han var verkligen skitsnygg…och efter Cornish så är ju Orientaler en klar favorit……
Chikan om du pallrar dig iväg till nästa IDP-utställning..Uppsala tror jag.. i vår….så ska du få ha honom i knäet o klappa o klappa o klappa….o dina röda underbara killar ska sitta hos mig…
#8 Ja… jag har ju precis, som sagt, blivit medlem i en kattklubb. Så nu vet man aldrig vart det här slutar! Och jag som verkligen INTE skulle… Hujedamej!

#9 Nu är vi ju nyfikna… Vilken klubb har fått äran att ha dig som medlem?
Fuffens uppfödare har sådan fantastisk övertalningstalang (hon finns inte aktivt här på forumet), så nu har jag gått med i hennes kattklubb, Fräset. Jag tror jag behöver någon som liksom "tvingar med" mig om det ska bli något av sådana här grejer. Det blir nog jättebra. Nu slapp jag ju välja också mellan Fräset och Uppsala Kattklubb, som flera andra från Uppsala här på forumet är med i. Jag vet inte riktigt varför jag ska vara medlem dock. Jag ska ju som sagt inte ställa ut.

chikan..en liten gång bra …på kul..i Uppsala…kom o träffa Cigge, Gunvald o mig o massa andra trevliga människor….jag måste ju få hälsa på dina uuunderbara killar…..YES !!!

Tack snälla…för att du la upp foton där man ser hans fina päls!!
Helt otroligt snygg är han ju..vill gärna "talla" på den pälsen någon gång..kanske kan bli tillfälle i framtiden..
Alltså bild #4 är helt ljuvlig!!Han ser verkligen ut som att de har lite hemlisar för sig..vill inte bli störda av matte ens….(eller var det husse kanske..)Sötnosar!!
Tack o tack!!!för bildserien!! Det är sååå kul att se!!
(Hrum..det första du la ut var ju liiitesvårt att identifiera som Cigge och Gunvald..haha..)
Jag förstår att du är stolt och glad över den katten!!
Sen..så får vi se nu då vad Gunvald kommer…de får lite intern konkurans där nu kanske hihi..men nu tävlar de ju i olika grupper-än så länge..
(desutom-var du som vanligt lika fin på korten- såsom dina katter!!)

Men guuud, första bilden!
Han har sååå myyysigt i sin gunga att han nästan blir vindögd. Jättefina bilder!

Alltså, det är så sjukt kul o se hur lika min Rossi pojke och Cigge är ( dom är bröder) Ross har däremot inte fått Cigges super duper vågiga päls men han är inte långt efter 
Söt, söt, söt överallt är de båda pantrarna.