Ojoj..nu blir jag ännu mer imponerad -Ursnygg!!!!!!!
Vad läckert med foder i fleece-för det är väl det??
Och-härliga höga kanter..
Du är supersnäll om du vill dela med dig av beskrivningen!
jag vill haaaa:D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Snyggt! Men mina katter kissar på plagg av fleece. Varför vet jag inte.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Du är jätteduktig.Så snygg den är!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jättefina puffar! Ser mysiga ut.
cool!!!!!!!

That´s cool!
Vad betalar man för en så flådig symaskin måntro?
Blir alltid avundsjuk på er som kan såhär bra 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#7 inte så värst mycket, typ 26 lakan 
Wow! Vad fiiiin!
Men wow! Du borde kunna sälja sådana till uppfödare som vill skicka med något till de nya kattungeägarna t ex eller för all del bara folk som vill ha en snygg puff (typ som mina katter!)

#9 näää du skojar..vad kostar den??

#12 Det är sant 26 000, det finns dyrare ända upp till 60 000 om jag inte minns fel! Det är så att man får hicka!
# 11 Det hade varit en super kul grej för uppfödare! Jag hade blivit själa glad om jag fick en sån med min bebis.
Jag har allt sålt en puff till en fin liten misse som heter Mori här på forumet! Och Cigge bus har också en!
#13 vad tar du för en sån puff (med stamnamnet "skrivet " på??)

#14 250 kr + frakt (billig frakt ;-) Dom är sydda i bomullstyg+fodrade med fleece.

I mitt fotoalbum finns det bilder på ett par till som jag sytt om ni vill titta!
Går de att tvätta i maskin? *funderar*

Men herregud….det skulle jag aldrig betala för en symaskin - om än en som kan brodera..då broderar jag hellre för hand..
Men det är klart om jag arbetade som sömmerska så att jag verkligen hade nytta av alla finesser så…
Jag har sytt mycket kläder mm när jag var yngre och har en bra "normal"maskin..den duger än..Ska försöka börja sy mer igen-bla puff
Men du syr fina puffar Johanna!!

#17 Jag har tvättat en puff i maskin och den höll sig bra!

#13 Egentligen kan jag inte utnyttja hela maskinen till fullo ännu, det tar en stund att lära sig alla trix och finesser! Sen är den ju väldigt bra för man kan brodera företags logotyper på arbetskläder…det är därför jag har köpt den 
#20 Va, brodera arbetskläder? Vad jobbar du med egentligen, trodde du jobbade på en bilskola. 

#21 HAhaha! Jamen även vi behöver ha arbetskläder
! Hur smidigt som helst, personalen väljer vad dom vill ha för kläder, jag broderar!
#15 HAHA! Trodde först att du skrivit fel och att puffen kostade fjorton tusen. Blev alldeles förfärad över hur dyrt det var. Men sen förstod jag att det var svaret på nr 14. Haha! Så fel det kan bli.

Såg själv fel först..14 250kr + frakt…..
Men så tänkte jag, "jaja - med den dyra symaskinen så" !

Hahah! Jössesssssss!!! Så tokigt det blev, det såg jag nu!!
Jag såg nog att hon svarade mig….
fast jag inte hade glasögonen på…
Nästa fundering om jag beställer en sån puff av dig, får jag själv bestämma färg och typsnitt på bokstäver osv.. Jag märker att jag blev väldigt nyfiken nu…

#26 Självklart får du bestämma själv! Det finns ganska många typsnitt att välja mellan, man kan även lägga på lite tass avtryck så blir den ännu roligare!

Kom på en sak Johanna..om du vill sälja mera av dessa?
Du kanske skulle slå ihop dig med LeffeD när han gör reklam för iFokus på kattutställningar -
Sy en puff alltså - med loggan "Cornish Rex ifokus" på…den kan innehålla material osv - och så får du också reklam för dina fina puffar på köpet(du kan ju då lägga med reklam-lappar om dom..)
Då kommer du åt flera rasägare också..samtidigt som Cornish Rex iFokus får reklam..Dessa puffar drar åt sig blickarna!
Ett litet förlag bara som dök upp i hjärnan - du är ju medlem här så du ska ju kunna få lite reklam för dina grejer då..
(men..du kanske redan gör reklam för dina puffar på utställning..jag är ju nybörjare i utställnings världen..)

#28 Nejmen det är ju en vansinnigt rolig idé!! Ska spana på lite idéer och kontakta Leffe! Hur roligt som helst!!! Hjärnan arbetar på högtryck just nu 

#28 Vilken toppenidé Buffy-co! Du har allt huvudet på skaft du! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#28#29 Kul att kunna peppa andra..
Jag tyckte dessa puffar har det lilla "extra" och - som säkert skulle funka att sälja i större utsträckning..
Hmm skulle behöva komma på något som jag själv kan ägna mig åt sen också..
nu när jag inte klarar mitt gamla jobb längre pga stress bl.a
Funderar och funderar..jag vill arbeta med något kreativt nu..

#9 Haha! Jo, det kan ju vem som hälst skaka fram 
Snygga puffar och bra idéer som man kanske kan vidareutveckla. Ska kolla lite med Johanna och de andra kattsajtsvärdarna.