Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 353 ggr
RacerDonnans
0

Heman!! bildbomb!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten sådan bara.
En av bilderna la jag ut på Buffys tråd då vi kom in på släktingar, men den får komma med här också då jag tycker han är så fin på den.

Tog en del bilder förra helgen då han var här på besök. Trots att han inte varit här på en månad så blev han väl mottagen. Tyvärr blev ingen av bilderna då alla fyra låg tillsammans bra men jag börjar med en där han ligger hos mamma och storasyster på sackosäcken!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

RacerDonnans
0

Bild 2 finns även i Buffys tråd om fotomodellerna men till er som inte sett den så. Här är min fotomodell!

RacerDonnans
0

En till!

RacerDonnans
0

Filippa 5år myser med Heman. Har så många att välja mellan men det får stanna vid två.

RacerDonnans
0

Sista bilden. Han är en så go kisse och nu börjar även kontrasterna i pälsen komma fram mer och mer.

MonicaLagerquist
0

Han är ju så underbar.Känner ju lite extra för den kullen eftersom att den tillverkades här hemma hos oss.

Stolt ägare till tre La permer

Buffy-co
0

Underbart foto #3 vilka sötnosar båda två!!De har nog hemlisar ihop-eller hur?

ja..här är han och Mischa lika tycker jag också!!Han vill vara lite prinsessa här..Flört

Här vill han visa tuffa sidan till-"jag är faktiskt en riktigt tuff kille-så det så…och med båda kulorna kvar!!"Kyss

Nu måste jag stänga av datorn innan den dör helt..får se om den börjar ta ström igen sedan efter en dags vila avstängd helt…
Kanske att jag måste köpa ny dator nu också…*SUCK!!!*
Jag har faktiskt en bra IBM laptop -inte alls gammal.. som jag fick av särbon(ex..men vill inte skriva det….det känns så defenitivt..)i våras!!

omak
0

Snygging!

AnneAlva
0

Har är fortfarande tjusig så det förslår. Och det där silvret är ju bara to die for! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RacerDonnans
0

#5 Tack än en gång för att du tog emot Evita hemma hos dig. Du ställde upp helhjärtat och jag är så nöjd med resultatet av det besöket.
#6,#7,#8 Tack!!

Kände att jag ju måste lägga ut ett på Alexandra och Heman också. Taget något tidigare men så fint (tyvärr något suddigt och han har fått lite väl blanka uppspärrade ögon).

Sashimis
0

Vad fin han är Heman-mannen!

Natali
0

Ojoj oj! Vilken kille hanhar blivit!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

RacerDonnans
0

#10 Tack, det tycker även Anna min systerdotter som han bor hos nu och som tänker köpa honom (fast jag vill ju inte sälja raringen. Skall i alla fall använda honom innan han blir kastrat).

#11 Javisst har han. Kan du förstå att jag har separationsångest och helst vill behålla honom. Han har ju ett sånt härligt temperament och personlighet också.