Övriga resultat FSK????
Undrar hur det gick för Pysen och Fia-Lotta?
De skulle väl ställas i veteranklassen eller ??
Var det inga andra cornishar än A-M.H:s snyggingar där annars??
*nyfiken*
Nyss hemkommen från utställningen. Fia-Lotta slog Pysen i veteranklassen. Pysen blev Internationell Premier i IDP på gamla dar - är sedan tidigare GIP & GIC i Sverak. Fia-Lotta tog ett cert men missade det andra.

Grattis Pysen!
Pappa till min första Cornish kull!!!!
Grattis även till Fia-Lotta.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

..jo det var ett helt gäng..minns bara inte vad alla heter…Eine o Spotless, Medde samt en del ej iFoucus CRX:ar….men jag var som sagt så himla upptagen med mina killar..ja ni vet ju alla att jag ääälskar alla mina (våra) katter..men Ciggekillen är en lite speciell kille för mig…och jag för honom…
Grattis till veteranerna! Vad kul!
majsans sötnosar HP och Lily blev NOM båda två! Inte illa va?Jag är så nöjd.Ranjeet fick massor av beröm för sin vackra päls och lockar och sin storlek, plus att han är ursnäll.Esmeraldo min vackre röde inlånade finländare fick sin cert och var också snäll och go.Idag firar han med att para Jewel hur många ggr som helst..suck..det är cirkus nästan jämt!Men snygga bebisar lär det bli.
Grattis till alla som vann eller utmärkte sig på andra vis igår!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#5 Grattis till fina framgångar och fint/perfekt sätt att fira tycker jag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Grattis till er alla!!

Vad kul att både HP och Lily blev Nominerade.. Och finnen vet hur man ska fira
#5 Åh vad kul! Grattis! Och flink i fingrarna var du också Eine
Kul att få träffa dig också!

Min lille Sesam fick nöja sig med att bli Ex1. Han var dock mest med för att få känna på ännu en utställning då han var så rädd på debuten i september.
I går var han modigare så jag är absolut mer än nöjd med dagen!
Det var skoj att få uppleva en IDP-utställning och att få se hur min mors OLH (Beda och Bror) stod sig i semilånghårsgruppen. Stod sig gjorde de! Båda blev domarens bästa och Beda fick en av 2 röster i BIGen, men domarna enade sig slutligen om att den lilla skogistjejen skulle bli BIG.
En kul och annorlunda utställningsdag var det. En dag där jag hamnade i cafeterian som lite extrahjälp. Utan att skämmas (!?) kan jag avslöja att jag blev tvungen att fråga min mor hur man gör för att brygga kaffe! ;) Och nej, jag tänker inte tala om hur gammal jag är! ;)
Lily vart Champion
Samt våran i familjen fina Djäknenes Quintus 7 år gammal på sin andra utställning vart Premier
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Grattis till svampen..lilla Lily
#12 Om du visste vad vi stolta här hemma, Tror nog Lily är det med, ser ut som om hon går med lite andra steg nu här. nu när hon går över golvet. Lite mer värdig liksom

GRATTIS till er ALLA..svårt att räkan upp er alla.
Ni var en hel dle ser jag!!Synd att jag missade det..
Extra grattis till gammelgubbben Pysen..års barn med Danne..
Nedrans Fia-Lottta då..som slog honom i veteranklassen..Men ok-det var hon kanske värd då..men "höll" ju lite på Pysen..
#10 hraum..
jag kan inte heller koka kaffe…..OK-jag KAN väl..och gör det..men är alltid rädd att det ska bli för svagt eller något..vet att det är det värsta kaffedrickare vet..
Och jag är nyss fyllda 49-bara barnet
..men är man thedrickare så…
#13 Vilken otroligt vacker bild-på en vacker katt!!
Rosa gosnos…. Grattis Medde!!
#14 Tack!
Glömt det viktigaste!!!
Tack till FSK. LeffeD, Mika och resten av gänget , En mycket kul samt fin trevlig utställnig, som gör att jag ser fram emot nästa.
Grattis till alla fina resultat! Själv har jag idag blivit "inlurad" i en kattklubb… så vem vet? Det kanske inte dröjer länge förrän jag dyker upp både här och där i utställningsamanhang.

#17 *fniss* Och du som dyrt och heligt svurit på att du minsann inte ska ställa ut katt. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Grattis till alla fina resultat!
#18 näe, men man behöver ju inte ställa ut för att ränna runt på utställningar. Det finns ju alltid så mycket att fixa med.
Men det är klart att man blir lite nyfiken på att höra vilken bedömning ens små grisar skulle få.

grattis alla till era fina resultat! Synd att vi glömde anmäla :(