Kattfoto av proffsfotograf 24-25 november
För alla kattälskare finns nu möjlighet att "gratis" fota sina älsklingar hos fotograf Åsa Petré i Stockholm. 24-25 november.
Underbar fotograf! (min kommentar)
Petré säger:
"Fotografera din katt som på utställning fast i min studio. GRATIS fotografering! Betala endast för bilderna! Tidsbeställning. I lugn och trygg miljö för din katt. Maila mig så får du lediga tider…"
Då hon ej har lagt upp info på sin egen hemsida så länkar jag till min väninnas: Snurrpan's
Länk till Petrés sida med kattfotografier
.

J-kullen hos Snurrpan's
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Oj-vilket erbjudande..
Hmm ska kolla upp det-kom på att det kanske är bilderna som kostar alltid..
inte fotograferingen..
Men det är klart-om man ej binds vid att köpa foton så kan det ju vara idé..

Jag var inne och läste- uppfattade det som att minsta beställningen var på 600kr som betalas i förskott vid fotograferingen..
Har jag missuppfattat-eller är det så att man alltså binder sig vid att köpa fotografier..och då för minst 600kr..
Då blir man lite lurad över att fotograferingen är gratis..
-man betalar ju för bilderna!
(så är det ju alltid tex vid skolfotografering..man betalar ej för själva fotograferingen..hm..gillar inte denna typ av reklam som försöker lura en att man gör ett klipp..)

jag har fotat mina killar hos åsa på en utställning en gång. betalade inget vid fotograferingen. hon lägger sen ut bilderna på sin hemsida så får man beställa de man vill ha. jag blev inte nöjd med nån av bilderna så jag är glad att man inte band sig till något!