Godmorgon 17 Novmeber
Godmorgon.
Vi sitter här (Dolleminas och jag) och äter frukost. Om en halvtimme skall vi bege oss in till Östersund och Genetikkurs med Ylva Stockelberg. Det har slutat snö och jag tror det är ganska varmt ute. I kväll skall vi ut på Turkiskresturang, med ett gäng genetikare och Ylva också. SKa bli en spännande dag.
Hoppas du mår bättre idag Camilla, och vi tänker på dej även om du inte är med oss! =)
Ha en bra dag! Och kör försiktigt i halkan om nån ska ut, man kan lät köra av…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Gomorron! Har varit uppe sen kl 7 och vi har oxå nyss ätit frukost för att nu gå och möte Ylva med make (det är jag som ansvarar för henne lixom *ler*) och lotsa dem till Folkets Hus där vi ska ha genetik/uppfödarkursen! Spännande! Mina barn hänger oxå med (de stora alltså).
Rexjen har sovit här och igår hade vi tjejkväll hemma hos Fylgias där vi åt kycklingspett och jordnötssås. Kissan är ju magsjuk (de varmaste kramar, vännen!!) så Dolleminas kom själv. Racer Donnans och min kompis Johanna (Dreamy o Paige's uppfödare) kom oxå och med mig hade jag ju Meja och Rexjen.
Ikväll ska vi som Fylgias skrev iväg på en turkisk restaurang och äta, med Ylva och man, och det ska bli spännande för dit har inte jag heller varit förut!
Så, NU ska vi ut i slasket! Ha en trevlig dag allihop och Rexjen hälsar med!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Allt rasar visst för mig nu..
Nu har datorn börjat gå på batterierna istället för ta ström genom kabeln..Det hände en gång i somras också och då köpte min särbo(ex..tyvärr) en annan elkabel-då funkade det..men sen funkade den vanliga original IBM kabeln igen-helkaiko var det..
Nu funkar inte reservkabeln han köpte heller utan snart har min dator laddat ur och jag kommer inte kunna vara här på ett tag då..
Vet inte vad jag ska göra!!
Det måste ju vara ett fel i själva datorns uttag eftersom ingen av adaptrarna funkar..
(Mischa alltså helt oskyldig!!Inget tuggg på sladden!!)
Har såklart mailat särbon..men han tror väl det är ett desperat försök för att få hit honom..
Så…jag sitter här nu med 2 bärbara datorer som snart inte går att använda-min gamla skulle särbon rensa och (vadheterdetnu..som tar så lång tid..)-ja man återställer den helt…
Men det blev tyvärr aldrig av-så den kan jag inte återgå till heller.
Men,men,.. vem vet den kanske byter till att ta ström från elsladdden helt plötsligt igen i kväll.
Ska nu stänga av datorn helt så inte allt batteri försvinner.
Jag räknar med att åka till Täby en sväng nu på dagen- måste ju se Cigge vinna!!
(Ska ta med mig kameran!!!Men-vet ej hur lång tid det tar innan de kommer kunna läggas in..)
Och-det ska bli kul att träffa Leffe äntligen. och gamla Pysen och den andre kissen jag glömt vad den heter..
Kanske fler forumfolk??
Hoppas ni andra får en bra dag!!
Själv försöker jag bara överleva just nu..
(Kom ihåg datorstrulet - om jag inte svarar på pm eller mail beror det på att jag inte kan se dom!!)
#2Här kommer en stor kram från mig, Charlie och Maxen, som båda hjälper till vid datorn.
Helgen blir inte riktigt som jag tänkt mig, lite för mycket måsten som måste klaras av. Men det är skönt att få det gjort idag, så kanske jag slipper sen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0+1 Tack mina vänner!! Hoppas ni alla får det så jättetrevligt, jag kommer att tänka på allt skoj jag missar! Känner mig ff orolig i magen o illamående… Ska ligga på soffan o mysa m kissarna!
#2 Hoppas du får ordning på strömmen o en stooooor kram till dig! Det här med särbon är väl det sista du behöver! :(
#3 Bra med possitivt tänkande! ;) Lika bra att få allt bortgjort så har du det iaf gjort!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Sitter och försöker plugga. Måste klara ett test för att få fast tjänst och boken är på 677 sidor och detta måste jag klara av innan April. Det är långt dit men tiden går snabbare än man tror, 25% tiden jag har på mig har redan rusat förbi och jag har knappast börjat läsa. Jag vill hinna läsa igenom boken innan årsskiftet och sedan göra test så jag har god tid på mig att göra om det om jag kuggar första gången.
Men samtidigt är det vansinnigt svårt att få ro att plugga när situationen är som den är uan bostad och liknande…

Goddag!
Idag kommer vänner från Stockholm hem på fika och jag har lite ångest över vad jag ska baka för något, Är trött och hängig idag eftersom jag fick gå på starkare smärtstillande igår, tröttsamt att bieffekten sitter i dagen efter. 
#2 Usch, vilken soppa, jag skickar många stärkande kramar från Uppsala! Hoppas allt löser sig till det bästa för dig. Om du inte hittar någon närmare är sambon rätt bra på datorer om du behöver formatera och greja, vi är inte ofta i sthlm, men det finns ju lösningar att tillgå, så långt är det inte. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God kväll!
Har varit hemma ett tag efter mitt besök på utställningen i Täby. Kan låta hälsa att Cigge är i god form och likså Gunvald. Vilka härliga individer…lyllos A-M.H. Hon får berätta hur slutresultatet blev från dagen 
hämtade min Drinkwell, som ajg förbeställde igår och nu är den installerad och klar. Linus har redan använt den som tassbad 
#2 Buffy-co - stor kram till dig! Hoppas du får ordning på datorerna.

Hej och god kväll.
Trodde jag redan skrivt här men så var det visst inte.
Tack än en gång Fylgias för en god middag igår med trevligt sällskap. Synd bara att det blev så kort stund för mig, men det får vi ta igen en annan gång.
#4 Trist att du blev dålig. Hoppas du mår bättre.
#5 Lycka till med pluggandet.
#6 Hoppas dagen trots allt blev bra och att du kom på något gott att bjuda på. Man måste ju inte alltid baka själv om man inte orkar helt enkelt (även om det såklart är roligast så).
#7 Heja Linus! Ser fram emot A-M.Hs resultat redovisning! Läser mellan raderna att det kan vara rätt ok.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God natt allihop..
Nu när jag satte i kabeln igen så funkar den igen-helskumt..samma sak hände ju när särbon kollade upp det i våras..Hoppas "den" håller sig nu..
Ledsen att jag missade FSK utställningen med Cigges framgångar..jättetrist..men jag gick med hunden i storskogen inte långt därifrån tillsammans med en kompis och hennes hund..bra terapi när man mår dåligt…
Det funkade inte helt enkelt i dag med utställningsmiljön.
Tur det finns sömntabletter ibland..
SOV GOTT!!