Två vackra fotomodeller....
Ja vissa lär känna varandra genom att nosa

Fräschingar!
Kul att få se bilderna frpn i lördags,
Stolt ägare till tre La permer
Åh vilka fina bilder på fotomodellerna. Måste bara fråga - du har Mischa hemma igen så hon inte åkte ner i A-M.Hs väska av en händelse? 
Trevligt med bilder från utställningarna!
Vilka fina bilder!!!!

Väldigt fina bilder, A-M.H är en riktig iFokus-modell, ser henne oftare än någon annan på foton härikring.
Vi kanske borde bli bättre på att följa hennes exempel? 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Så fin Mischa är… och A-M.H går ju inte av för hackor heller…
Snyggingar båda

Vilka vackra flickor 

Snyggingar! 

ha ha ha ha….holy moses….iFokusmodell…milda makter…ser ju inte helt redig ut…men det är väl så där jag ser ut…eller????
…

Nog för att jag är virrig men…jag lovar..Mischa är här hemma igen..jag var inte ens orolig att A-M.H skulle kattnappa - hon har ju fullt upp om man säger..
(däremot gillade jag inte att gå ifrån buren med Misch..ville ha hänglås!!!-helskumt tyckte jag det var att man gör så-går ifrån katterna..men det är tydligen brukligt..)
#10 Jag måste ju försvara A-M.H att det ju var jag som var värsta paparazzifotografen…inte hon som slängde sig fram för att posera!!
Men-jag tyckte de var så fina ihop och A-M.H höll Mischa så fint!!
Tyvärr var vi ju inte så många..jag var inte frisk och det blev mest(hrum..inte så lite precis..) foton på Mischa -och AnnaS..
Glömde ta kort på Monica,Cherish och Spotless när de dök upp lite snabbt,..samt ta kort på vår nya medlem PetrasLova..som hade 2 burar från vår..
Men,men,,nästa gång ska alla dokumenteras haha..(jag själv också kanske??)
Vet ju tyvärr ej om jag kommer kunna komma med den 1 dec.-om jag är friskare då…men,men..hoppas!!Om inte annat så en stund på dagen!!
Vilka vackra fotomodeller
båda två! #15 de får nog akta sig båda från att åka ner i någons väska… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Ååh, vilka skönheter, båda två! :)
Jag tycker mig minsann kunna ana ett visst släktskap med mina tjejer och söta Mischa 
Först bara ett litet kort på pappa Kax: http://kattklubben.se/almanacka2007/IMG_3930_filtered.jpg
Och så farmor Silly: http://bp3.blogger.com/_tJ1s8dXESqs/Rj0gFcRLzjI/AAAAAAAAABE/EkZBJHOyfQw/s1600-h/IMG_6365.jpg
Och så förstås kanske man kan ana likheter, med en "liten" gnutta fantasi, Mischas farmors farmor Rådis: http://bp0.blogger.com/_tJ1s8dXESqs/RlpMIjde0AI/AAAAAAAAAHE/3UUsjh1aS3A/s1600-h/IMG_7685.jpg
Bifogat är ett kort på mina silverhjärtan - farmor Silly och farmors mor Elsa 

jätte fina flickor båda 2

Vad kul-tack!!
Jättekul att se flera släktingar till Mischa!!
Ja..pappa Kax hade jag ju sett-på bild!!

Här är fler släktingar!
Jag har ju Elsas barnbarn och barnbarnsbarn också och
#17 och #20 visst finns det en viss likhet mellan Heman ("mitt" silverhjärta) och Mischa också!? Om jag räknar rätt är Mischa och Heman tremänningar som vi säger i Norrland, tror ni säger sysslingar söderut om jag inte minns fel.
Satt precis och förberedde en liten bildbomb på Heman från förra helgen då han var här på besök. Mischa och Heman får möta varandra 1 december, de går båda som juniorer då det endast skiljer en dryg vecka i ålder.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#21 Ja…gullehjärta är han!!
Och absolut-visst ä de lika!
Lustigt..Heman var ju min favoritunge redan som mycket liten då du la ut bilder här..
Vad kul det ska bli att se dom tillsammans 1 dec!!
Måste fota dom bredvid varandra!!
Även om jag ej kan komma hela dagen(från på morgonen)så vill jag absolut dit..men det är ett tag till 1 dec. även om tiden går fort..-kanske är jag lite piggare då!