Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 202 ggr
[Silkwaves]
0

Gigantbebisarna - nu på bild..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lovade att återkomma med bilder på snuttebebisarna (eller Giganterna som min man kallar dem… ) De har inga namn än.. har drabbats av idétorka. Barnen har massor med idéer men inget som jag också fastnat för…

Först en bild på hela gänget…

[Silkwaves]
0

Sedan bicolour killen… kolla in hans vita haka och halvvita öron - bara så sött och pussvänligt ..Kyss

[Silkwaves]
0

En bild på harlekin killen Giganternas gigant med födelsevikt på 117 gram…

[Silkwaves]
0

och så kommer vankillen i gänget…

[Silkwaves]
0

Sist men inte minst - rödvita tjejen Pappa upp idagen…

AnnaS
0

Vilka skönheter!! Kyss

Dolleminas
0

Sötnosar, tycker tjejen var sötast, kul med en rödvit tjej…Kyss

AnneAlva
0

Jisses, vilka små pälsmonster! Skrattande Helt underbara, pappa Steve är sååå stolt (det har hans matte hälsat!). Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

majsan
0

Alla är ju bara supergosiga men den svarta med vit haka är så fin,,gillar när de blir helfärgade i ansiktet..

MonicaLagerquist
0

Så ljuvligt söta.Visst är det skönt med rejäla födelsevikter.Min senaste kul hade ju också toppen fina vikter.

pi 112 g

Q 111g

Radie 122g

sin 115g

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

Grattis till superfina ungar och Födelsevikter..(putter ,putter)Min senaste kull hade två saker gemensamt med varandra. De vägde alla 60 gram när de föddes och de är alla tjejer.Idel huvudbry för mig med andra ord.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

KaCee
0

Grattis till småkrullen… små och små! Räcka ut tungan
De ser alla jättefina ut. Jag har ju blivit kär i massor med vitfläck så Mr Van… Ja, tack!!!

rexmamma
0

Underbara små troll!!  GRATTIS Anki! Härliga vikter och finfina små krullingar! Kyss

A-M.H
0

Grattis Ankie..rödvita tjejen..mums….Kyss

lockar
0

Grattis. Jättefina allehopKyss

aggeelin
0

Supersöta krullisar Skrattande.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Sashimis
0

Oj vad söta små krulltottar du har!! Supercharmiga med sina fläckar här och där!

Funderar lite på bicolour-killen. Är han bicolour? Funderar därför att han ser mindre vit ut än Nefflan som är reggad 09 (och det har domarna inte sagt något om) så om han är 03 borde hon också vara 03?

Spotless
0

Åh, vad härligt med de höggradigt vita! Och vad skoj att flickan är rödvit. Hälsa mamma-katt att hon gjort ett bra jobb med tjockisarna.

[Silkwaves]
0

Jag tror att han är n03 då han enligt min bedömning har mer än 25% vitt. Vi få se när han kommer upp på fötterna då syns det tydligare.

[Silkwaves]
0

#10  Oj  det var litet, men vi kankse kan byta lite.. om du får lite vikt av mig så får jag lite fler tjejer..Flört

Rexjen
0

Gaah, vilks sötisar! Grattis Anki, de ser underbara ut Kyss

Aje-T
0

Ohh så underbara! Grattis Anki, jag hoppas den lille vanen är min julklapp från Fredda, ja drömma kan jag ju….

[Silkwaves]
0

#21 Tihii du kan ju hinta Fredde så ska jag se vad jag kan göra Flört

LinusCRX
0

Grattis! Vilket fint gäng bäbbar! Jag blev alldeles svag för bicolouren…

smirik
0

Grattis ännu en gång - dem är jätte fina alla och ljuvligt med en röt tjej - en stevina jr Skrattande

[Wiveka]
0

Grattis Anki!!

Nja, jag har nog plats för en rödvit tjej………..

[catze]
0

dem är underbara!! särskild tjejn så underbar färg.  har redan mejlat dig Anki Glad (Rana)

finns det fortfarande intresse kvar för bailey piquin?

aggeelin
0

Ni har säkert kommit på namn nu… när jag hör ordet Gigant associerar jag till någon reklam "Giant", tror det är bönor eller majs som bild på en burk och någon grön jätte… kanske något att spåna vidare på… (kunde inte låta bli att berätta om bilden jag såg för mig när jag hörde ordet "gigant").

[Silkwaves]
0

#26 Har PMat dig .

#27 Temat blev olika sorters Chilipeppar.. Hade ingen aning om att det fanns såå många sorter innan jag hittat en bra hemsida om chilipeppar. På något sätt passar chilipeppar bra ihop med Cornisharnas härligt livliga Kysslivliga temperament

aggeelin
0

Det låter som spännande variationer till namn! Chilli är hett och härligt som krydda och cornishar kryddar tillvaron Glad