God morgon 16 november
Otroligt! Är jag verkligen först med att skriva i god morgontråden idag? Har aldrig hänt, men hela denna vecka har varit konstig på ett positivt sätt
.
Jaha…då sitter man här precis somm Anna77 och väntar på besked. Håller tummarn för dig Anna! Jobbar de lika fort som hittills så borde jag få besked idag ;-)
Vi vaknade tidigt här idag så vi har haft en god frukost med scones och levande ljus på bordet. Fick lite advents/julkänsla…. Nu har min man försvunnit iväg till jobbet också så han kanske t o m kommer hem tidigare än vanligt. Men vi somnar väl i soffan framför Idol i kväll 
Ha en underbar fredag!
Jag ska packa det jag behöver till Ö-sundshelgen, både för kurs och trevlig samvaro med vänner här på fokus…
Mulen kulen dag. Ska på begravning, ledsamt. Men det ska bli skönt att få ett avslut och kunna gå vidare. Ska städa lite innan vi åker, "någon" skräpar ner… någon välte en blomkruka i köket…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God moegon. Idag kommer vi att befinna oss i utställningslokalen och i morgon smäller det. Vår klubbs första kattutställning.
#0 Håller tummarna för dig.
Sköt om er idag
Tack LinusCRX! Håller tummarna för dig med nu! Låter som en mysig morgon..
Dolleminas ha en trevlig resa.
#2 Tråkigt med begravning. Ha det så bra du kan. Någon..välte ner en kruka, kan väl inte vara en katt?
#3 Lycka till imorgon.
Jag har varit vaken nästan hela natten, *suck* Nervös för jobbet + att jag ska ner till Småland i helgen, lite nervös för resan. Ingen rolig resa, fram och tillbaka bara..ska hämta lite saker. Kanske hinner träffa någon kompis iaf, vore kul.
Idag ska jag in till stan och handla lite kläder jag behöver, någon som vill köpa mina gamla??
Har massa fina kläder som jag bara använt en eller två gånger! *ler*
Ha en fin dag mina vänner och en underbar helg!!

God förmiddag alla! Jag ska på Glitter och Jeans fest i helgen och sedan kommer det bli en hel del film då Stockholms filmfestival började igår. Jag älskar denna tid på året, jäg är ju en hängiven filmälskare…..

Morron. Har sovit bra i natt.
Ska rusa iväg till tandläkaren nu. O sen förbereda inför eftermiddagen. Middag med massa i fokusare och en till.
Ha det bra alla.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Godmorgon!
Vaknade med huvudvärk idag, skyller på sambon som går och lägger sig så sent om nätterna och stör min skönhetssömn.
#0, 4 Håller tummarna för postiva besked idag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Yiihaa! Jag börjar jobba på måndag. Ska bli kul även om det bara är visstidsanställning, men det ska bli så kul att komma igång igen. Detaljerna är inte helt klara än, men i eftermiddag så ska nog allt vara klart. Då får man prova på hur det är att vara inhyrd konsult på gamla firman, men inom en annan funktion 
Tack för alla tummar!

#8 Grattis! Då får du samma erfarenhet som jag då ;-)

God morgon !
Håller tummar för nya jobb o säger jättegrattis till Linus(Monika)
Själv sade jag ju upp mig för en dryg vecka sedan. Erbjudanden har haglat..nja kanske inte haglat men ingen brist i alla fall….men…..på mitt nuvarande jobb vaknade plöstligt folk till..det blev krismöte..verksamhetschefen tog total styrning….blev så supportad av mina kollegor att jag blev rörd….och många samtal….jag vek inte en tum från min ståndpunkt över hur "attityderiet" hanterats….överordnade har varit på samtal och blivit dirigerade hur man hanterar "problem"..till min favör…
..jag har varit på en sista anställningsintervjue nu idag….och det var inte så intressant som jag trodde…så jag har bestämt mig…jag blir kvar…jag har ju trivts sååå bra…..och har det bra egentligen…men jag fick bara nog…och nu tror jag att mycket tar en ny vändning..tog upp en massa problem och funderingar med verksamhetschefen som ingen vågat och jag tror att nu kan vi starta och bygga upp en bra arbetsplats…
….lite lustigt känns det att mina arbetskamrater har så "höga" tankar om min arbetsförmåga och kunnighet…som kom fram nu..känner lite…. så himla bra är jag väl ändå inte….
Hörrni..kom alla som bara kan till FSK: s utställning i Täby i morgon och titta på alla katter samt min Cigge o Gunvald…
Ha en jättebra dag !!!!
#10 Gu va starkt gjort av dig! Jag blir så imponerad! Hoppas det har rört om i grytan lite och blir till en bättre framtid för dig och dina arbetskamrater!
Täby - ja du. Om inte min man har något emot det kanske man skulle ta och svänga förbi ;-) Lovar inget…. ibland glömmer jag bort vad vi har planerat in så det är bäst jag konsulterar med min kalender = min man 
Hemma från begravning. Mycket tråkig anledning att träffa släkten men på något sätt blev det ändå en bra stund…
Har omgångar av släkt som kommer hem - och - blir charmade av katterna, mest av Charlie som genast letar sig ett knä att lägga sig i.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Här är det deppigt värre..har en stor klump i magen hela tiden….allt känns overkligt.
Min särbo sedan 7 år har helt plötsligt "fått fnatt" och vill inte ens prata med mig-han har träffat en ny säger han och tror han är kär i henne efter 1 vecka….med en son-min särbo gillar ej barn..
Jag tyckte jag hade så det räckte nu,med min sjukdom och har gråtit floder-samtidigt är jag så j-a förbannand på honom..attt han är så ego och bara tänker på sig själv..
Åkte över till honom i går och det gjorde inget bättre..
Känner lite panik nu över att ha ensam vårdnad över Smilla ..jag fick henne av honom.Jag ska ju läggas in snart osv. men.men har kompisar och syskon som tur är….
Men fy f-n vad ONT det gör…J-a "U" ….
Jag vill inte leva själv och jag orkar inte/vill inte ha någon annan..vill inte ut på marknaden igen..men-absolut ej bo själv..hmm vad göra..
Jag har dessutom fyllt år i dag.16nov. alltså..(såg att det nu är den 17:e..)kul va??Nej…
Ok-jag tycker synd om mig själv i dag..tur man har gulliga kompisar-när jag kom hem i dag stod ett blombud utanför dörren..(budade blommor alltså..)Blev så rörd att jag grät-även om jag önskat att det varit från "U" så var det urgulligt av min kära kompis..
#10 Vi ses säkert i morrn-ska bara sova halva dan först!!
Tänk vad bra att du sa ifrån på jobbet!! -du borde få lönepåslag nu för att hela mottagningen kommer vinna på att ni får ordning på organisationen nu
!!

#14 STOR KRAM till dig! Det kommer att lösas sig, det är jag säker på! Ta dagen som den kommer och ta hand om dig!

Tack snälla Anna…Du behöver INTE vara orolig för Mischa!!Hon blir bara mer och mer gosig..och som sagt-hon kommer inte lida av detta..
Men för mig är det kaos just nu..jag hade verkligen vbehövt honom nu när jag ska lägggas in sen..men det blir antagligen en dag avd.-så jag tror inte att det berör kattterna alls..annars får jag lösa det!!
#16 Tack Anna!!Skönt att du mår bättre nu!!
Ska försöka sova nu..är helt slut efter några dagars "kamp"…
God natt sov gottt!!

#17 Jag är inte det minsta orolig för Mischa, jag vet att hon har ett toppenhem!

Får väl säga god natt och #14 Önskar jag hade haft koll på din födelsedag. Hoppas du kommer den 1:a december i alla fall så får vi ta en fika då. Är ju trots allt lite långt bort just nu.
Sköt om dig och som AnnaS sa. Ta dagen som den kommer och sköt om dig. Tänker på dig.
Till er alla som var på iFokus middag hos Fylgias säger jag tack för en alltför kort men trevlig kväll (jag var tvungen att bryta redan efter en dryg timme). Maten var som väntat jättegod och det var så kul att träffa er som man ser alldeles för sällan.
Tyvärr saknade vi en vän som jag verkligen sett fram emot att träffa. Hoppas du mår bättre och att vi ses snart ändå.
Sov gott!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.