Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 416 ggr
aggeelin
0

Lite annat roligt...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag läste här får några veckor sen att flera av er andra tycker om att läsa. Jag är medlem i en sorts "bokklubb" som finns på nätet, där det handlar om att ta del av varandras böcker, diskutera böcker (finns ett forum för medlemmar där vi diskuterar böcker och annat), sprida sina böcker osv. Om du är intresserad, gå in på www.bookcrossing.com och läs mer. Jag tycker att det är en jättebra idé. Just nu håller jag på och läser en ljudbok som jag fått från en annan medlem, jag skickar vidare böcker i mp3 format, det kallas "bokstråle".

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

RacerDonnans
0

Låter som ett intressant tips!
Skall kolla upp det.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

EvaG
0

Intressant.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

chikan
0

Å vad roligt att du tar upp det här! Jag har själv hittat en bookcrossing-bok en gång. Jag blev jätteglad. Sedan jag la ut den har den hunnit åka nästan ett helt varv runt jorden!

aggeelin
0

Det är jätteroligt! Jag har lägt ut böcker som hamnat i england, holland osv. Och hittat jättebra böcker och nya vänner… Jättehärlig känsla att lägga ut böcker och att hitta. Prova på ni som är intresserade! Dessutom är det en bra forumsida med bra diskussioner, "månadensbok" (det är jag som föreslagit november månads bok). Det finns också olika utmaningar och …

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet