Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 594 ggr
La_Joz
0

Stenungsundskatter!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har min sambo och jag hälsat på Misties gamla familj i Stenungsund, nämligen emiya, hennes sambo och katterna Gorm, Ella och Hermi.

Först och givetvis störst har vi Gorm! En stilig herre med ordentlig pondus!

La_Joz
0

Vi slänger in en bild till på Gorm!

Ni får ursäkta den dåliga bildkvalitén. Fotona är tagna med en mobil…

La_Joz
0

Sedan har vi Gorms syster Ella. En otroligt kelig liten madam som aldrig fick nog utav att nospussa och buffa i ansiktet!

Ella var lite svårfotad, och ljuset utifrån gjorde inte det hela bättre, men fin är hon!

La_Joz
0

Sist, och förmodligen minst, är lilla Hermi. Hon är en sån där katt som man bara vill gosa med hela tiden. Nästan så man vill äta upp henne! (Hon är ju faktiskt choklad)

Historien om Hermi´s jobbiga start i livet finns att läsa här!

aggeelin
0

Trevligt att få träffa de här trevliga personliga katterna Kyss

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Lullan1
0

Vad roligt att få se lite bilder!

Gorm verkar ju vara en riktigt mastig herre, han är jättestilig!

emiya
0

#0 Vad fina bilderna blev, trots allt! Man ser t o m Ellas enda vita morrhår! Tack för en jättetrevlig och lärorik dag, La_ Joz!

#4 och #5 Vi tackar för de vänliga orden!Glad

Eine
0

Tack för fina bilder på mina utflyttade barn!Det är roligt att få se dem!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

emiya
0

#7 Vi tio-åriga barn hälsar till dig, gammelmatte!Skrattande Nospussar från oss alla!

EvaG
0

Toppenbilder!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Buffy-co
0

Gorm fick mitt hjärta att smälta..och jag som inte ens är sååå förtjust i svartvita kattter..men,men…man ändrar sig hela tiden!!
Sötnos är han!! 
Hur gammal är han-och de andra???Glad

emiya
0

#10 Först måste jag bara säga att din nya Avatar är urgullig! Hon är bra söt, den lilla gosan!

Gorm bugar och tackar för de smickrande orden! Han är en otrolig personlighet, kelig och lugnet själv! Han har passat kattungar när mamman "smet" för att få lite lugn. Han blir jätteledsen om man skäller på någon, fast han själv är oskyldig. Han blir väldigt ängslig när någon är sjuk eller gråter. Och så gillar han att alltid vara i händelsernas centrum och helst själv vara själva händelsen!   

Gorm och Ella fyllde tio år den 17 sept. Hermi fyller tio år på Nobeldagen, den 10 dec. Så jag har bara "gamlingar" här hemma nu!