Kul men varför har du hemsida på engelska?
Stolt ägare till tre La permer
Så roligt - Grattis !

Jag har valt på enkel engelska för då behöver jag inte ha två versioner..Lättare för folk utomlands att läsa..
Grattis !!

Grattis!!! :-)
Åhh kul!! Gratulerar! Julafton då..
Fin hemsida!

Men grattis! Hi hi, blir en jul kull… Får döpa en till Rudolf… *Fniss*
Hoppas du får fina julklappar av Nappis…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Grattis!!! Fin hemsida du ordnat med!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Tack alla..Jag har beställt en hane och en hona..så jag får skriva önskelista till tomten..de får gärna bli maskade..

Jihoooo så kul att hon är dräktig!!!!!!! Klappar alla händer och tassar här hemma!
Hemsidan blev kanon snygg :D

Vad kul att hon är dräktig!! Och snygg hemsida! (allt ser inte ok ut i firefox, men du har ju skrivit vad man helst ska ha så)

Grattis till dräktigheten!!
Hemsidan var snygg..men..gillar inte svenska hemsidor på engelska tyvärr..
Vi bor ju i Sverige trots allt,tycker vi ska ha kvar vårt språk..
(ok om det går att klicka fram engelska..men trist att läsa allt på engelska..men det är ju min privata åsikt!
)

Grattis grattis - så kul det är - vilken julklapp du får 

Hemsidan är ju väldigt stilren..inget onödigt på den,,Men utan rysch och pysch har jag svårt att se perser/exotic att passa in..Ska man göra en till hemsida kanske med mer gulligull..??
Grattis!! Nappispappisflappis 

#3 Smart, jag har tänkt tanken så många gånger!
Och grattis till hallonen, låter mysigt med julbäsar!

Grattis, vad roligt! Nu har du mer än julmaten och klapparna att se fram emot. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis-flappis!Hallon lyser upp hösten!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Visst blir man lycklig?!
Här hemma har vi börjat se en liten tjockismage!

Jag tycker det jätte praktisk med en engelsk hemsida. Annars skulle vi ha en på dansk/svensk & engelsk.

jag har nu kikat på firefox och där är hemsidan heltokig..hur kan det bli så?? Måste kika på det
Hur blir det med Mozilla..någon som har det..i explorer så är den precis som den är tänkt
Åh, vad härligt att redan veta att man ska få en massa söta små julklappar. Lycka till!

Grattis till dräktig Nappis! Spännande, spännande!!!
Måste bara säga att jag gillade den förra hemmisen bättre.
Denna var lite för trist för min smak. (Sorry Elin!!!) ;-)
Förstår att du gjorde en eng version. Även jag funderar på att göra min på eng då det är fler och fler från andra länder som intresserar sig för mina katter. Vill ju att de med ska kunna förstå.

Jag gillar strikt och enkelt ,,den andra var bra men för transparant..Sen så gjorde jag en engelsk version av just den anledningen du nämner..
Jag måste ju säga att jag gillar också när det är strikt o enkelt, tycker ju det är kanonfint!! Har redan hunnit varit in flera gånger o kika! Nappis är ju så vacker, hon är ju en av mina favvorexar!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Grattis till hallonen! Roligt med julklappar. Min sambo fick en systerdotter i julklapp förra året… Stackars unge. Men katter bryr sig nog inte fullt lika mycket som människor om de firar födelsedag och julafton på samma dag.
Hemsidan funkar fint i Camino också, som är webläsaren jag använder (mac-dator). Och fin är den! Gillar att den är stilren och "enkel". Snyggt!
KaCee.. Jag skapar hemsidor utifrån kundens önskemål. Och än sålänge är inte majsans hemsida klar.
Att den är trist i din smak kunde du ha besparat dig med att skriva. Tänk på att det är Majsan´s önskemål och WebbCreator skapar och lägger fram förslag tills kunden är nöjd.
Och använd inte mitt namn (elin) i dina inlägg om du nu till all förmodan kritiserar mina kunders hemsidor.
// WebbCreator

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Jag förstog inte att hemsidan inte var klar ännu.
Ska inte använda ditt namn igen (trodde det var ok då namnet står på kundens hemsida).
Återigen ber jag om ursäkt.