Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 475 ggr
La_Joz
0

God morgon 15/11 2007

God morgon allihopa!

Idag känner jag mig ovanligt pigg! Denna vecka är det julskyltning för mig på jobbet, så det är full rulle 8-19 varje dag. Tungt och krävande, men det blir riktigt fint i butikerna!

Nu är det bara en dag kvar till Systembolaget släpper årets årgångsglögg från Blossa! Spännande! 

Ha en skön dag allihopa!

smirik
0

God morgon

Vacker solskin morgon - den iskalla blåsten är borta det ju så man blir glad av att vakna till en så ljuvlig dag.

Ha en underbar dag alla

LinusCRX
0

God morgon!

Sitter och väntar på att det är dags att bge sig till jobbintervjun idag. Ska samtidigt passa på och lunch med fd kollega. Ska bli trevligt.

Linus är väldigt mattig idag, så det känns hemskt att lämna honom hemma. Vore kul om man hitta ett jobb där man får ta med sig katten ;-)

Ta det lugnt idag och halka inte. Själv ska jag ta mina skor med rejäl sula så jag går stadigt Skrattande

pallemaxwell
0

#2 Klokt o ha ordentligt på fötterna. Lycka till på intervjun idag.

Jag var uppe tidigt idag för att släppa in byggarbetare i lgh. Katterna blev förvisade till 2 sovrum. Det föll dem inte i smaken. Tyvärr måste bygg gubbarna ha tillgång till lgh ett par dagar så de får snällt finna sig i att bo i 2 rum istället för 5. Får se när jag kommet hem efter jobbet om jag är förlåten eller ej…… Ibland är de både långsinta och envisa Flört de små liven…… (förstår ju dem, jag rubbar ju på deras rutiner)

Leffe
0

Här är fet soligt. Ska iväg och hämtar priser som ska till vår utställning, samt kolla om katalogerna är färdigtryckta. För andra gången avboka ett avstämningsmöte med Försäkringskassan. Första gången krockade det med ortopedbesöket. Nu andra gången med besök på Thorax. Bad FK att komma med ett nytt datum snabbt för då kolliderar det säkert med operationen. De skrattade gott på FK.

Sköt om er

RacerDonnans
0

Jag har hamnat hemma med sjuka barn igen och denna gång själv också åkt på en släng, antagligen för att jag gått på lite för hårt i början av veckan. Det bästa för mig är att sprida ut jobbet över hela veckan, men jag provade jobba mer i början av veckan och då ligger jag nu.

#0 Lycka till med skyltningen, ta någon bild på hur det blev och visa gärna.

#2 Lycka till med intervjun.

Till er alla önskar jag en solig fin dag!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

emiya
0

Godmiddag på er!

Härlig solskensdag idag! Vintern kom även till den västra kusten och det toksnöade här i Stenungsund igår. Har insett att det verkligen är dags för alla vinterkläderna, har dragit mig för att plocka fram dem!

Ska strax iväg till min spanskacirkel, ska bli roligt att träffa deltagarna igen!

#2 Lycka till med intervjun!

#5 Krya på er och ta det lugnt! 

En skön och vacker dag önskar jag er alla!

LinusCRX
0

Tillbaka hemma ign i min varma sköna lägenhet. Jag är så genomkall att ajg bestämt kommer hävda att Linus måste värma mig ;-)

Intervjuerna gick bra och det kändes som att vi var på samma våglängd. Blev glatt överraskad över detta jobb som jag inte trodde var så kvalificerat som det faktiskt var. Nu får vi hoppa de gillade mig och att vi kan komma överens om detaljerna om det blir aktuellt :-)

Kände att jag tog rätt skor. Det är ju snorhalt ute! Samtidigt glad att man hade stålhättor också. Var det så här packat på tågen i Stockholm……iiiihh. Ska nog fortsätta med stålhättor så man inte får tårna i kläm i trängselnSkrattande

Anna77
0

Kul att intervjun gick bra LinusCRX !! lycka till nu!!

Krya på dig och barnen RacerDonnans !!

Jobbar du i butik La_Joz, kul! Det vill jag med göra..

Väntar på besked på ett jobb de skulle höra av sig senast IDAG!

*nervös*

Har shoppat MASSA nya kläder igen, det är såååå kul!

Ha en fin kväll på er!

EvaG
0

God kväll på er. Har kommit från jobbet nu. Ledigt i morgon. La_Joz jag vill se bilder på julskyltningen. LinusCRX och Anna77 - lycka till. RacerDonnans ta hand om dig och barnen.

Medarbetare på Vilda västern iFokus