Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 167 ggr
MonicaLagerquist
0

Att ha en Mattekulll och inte kunna räkna.

Jag borde ju gå en mattekurs.Vet inte hur jag räknat men jag fick för mig att mina kattbarn var drygt tolv veckor men dom blir ju tolv veckor imorgon.Så Q får följa med hem ikväll och fara till sitt nya hem senare.Tur att det är nära och att det är min dotter som ska ha henne.

Stolt ägare till tre La permer

majsan
0

Får vi inte se kort på dem nu när de blivit så stora och innan de flyttar utSkrattande

LinusCRX
0

Skrattande

Eine
0

det känner jag till, man räknar nämligen födelsedagen som 1, fast det ska vara 0 veckor..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

PetrasLova
0

Hejsan Monica, du är ju för rolig Glad 

Hoppas du fick mitt Tack snälla för allt! mailet…

Petra & Lova

MonicaLagerquist
0

MIn kull har ju två födelsedagar och jag kollade på den tidigaste men sen när jag reggade reggade jag efter de som var födda sist.

Men nu är vi hemkommna från vet och katterna är fotade nu ska jag bara se till att få över korten från kameran till datorn.

MonicaLagerquist
0

Jo jag har fått ditt mail men har inte hunnit svara det har varit lite rörigt här hemmavid.

Kul att se dig här.

Spotless
0

Haha, men om du inte hade haft din matte-kull hade kanske matematikkunskaperna varit ännu sämre? Tur att nya hemmet finns både nära och inom familjen och att de har översyn med en virrig mor-Monica. Skrattande

Buffy-co
0

Haha..du är kul du Monica!!Skrattande

#4 Men Petra…nu har du ju fått med avatarbilden!!Kul-fin är den också!!Glad(förlåt att jag inte hann jälpa dig innan-det blev lite mycket i dag..men du kanske fick hjälp av andra?)

Kul att se dig här! - jag raggade hit Petra på lördags utställning på SK!!Cool

MonicaLagerquist
0

Mamma Ögonaböj kan räkna i alla fall.För en stund sen for Urban iväg med Q och nu går Ögonaböj runt och letar.Dom andra tre kattungarna bryr hon sig inte om utan hon sitter bara vid dörren och skriker.