OT: Nu är jag i farten igen
Är inte riktigt på topp så jag är inte så aktiv här, eller någonstans alls. Ville bara visa en liten sak som jag i alla fall gjort. En julklapp till min systerdotter. Känns nästan fantastiskt att jag lyckats måla det, med tanke på hur vissa stunder är.
Hälsar också till er alla, hoppas ni mår bra och ha det så fint. 
Det må jag säga att det var snyggt
Oj vad du är duktigt, jag är impad!
Ha det bra och sköt om dig! Kram!!

Oj vad fint! Vilket pilljobb det måste ha varit att måla nallen!
Snyggt jobbat! 
Och det är roligt att skapa något själv, önskar jag hade mer tid till sådant… (skulla vilja lära mig måla akvarell, hur jag ska handskas med materalet. vill inte direkt måla föreställande saker, utan mer "skapa").
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Du är riktigt duktig..en liten konstnär..
Du borde kunna ha en liten butik..

Fint! Den julklappen blir nog populär.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Du är så duktig! Varje liten flickas dröm att få ett smycke(?)skrin med sitt eget namn på. Dessutom av en moster hon antagligen ser upp till. Det är väldigt fint av dig.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Tack alla! Jag målade en dopstol med liknande motiv till min systerson, och min systerdotter blev väldigt förtjust i den, så därför var det roligt att kunna måla ett skrin till henne. Jag tillverkar ju även smycken, så det blir nog att lägga ner något i lådan också.
(Jo, det var tänkt som smyckeskrin eller så)
#3 Fick plocka fram minsta penseln 
#5 Förhoppningen är ju att jag i framtiden ska kunna leva på sådant jag tillverkar, inte bara sådant jag målar, utan skyltar osv.. men just nu är mina ambitioner och min vilja inte i samklang med min ork.
Jättesnyggt! Hon kommer bli jätteglad över det vackra skrinet!

Vilket underbart prinsessa skrin! Skönt att se dig tillbaka!