Lilla B's första utställning!
Som Eine redan avslöjat så var Lilla B på sin första svenska utställning i söndags. Matte var hemskt nervös och tippade på ett MB 1 och höll på att smälla av under bedömningen av akut svimfärdighet då domaren glatt sa att han har fått sitt CAC och är Nominerad. Kunde nog inte ha blivit mer chockad och glad för grabbens skull, men tyvärr fick vi avböja till Nomineringen då vi skulle lämna utställningen tidigare på dispans. Här nedan följer en bildbomb på Lila B och en berättelse om hans första utställning (tyvärr var det endast ett fåtal CRX-ar på plats på söndagen).

Fiin kille !!

Alltså, dom där bärnstensögonen drunknar man ju bara i.
Jättekul!

Vacker!
Han är vacker och trevlig och strilar inte!!Superkille!Grattis igen Polina!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Han är ju så fin Lilla B! Jättekul att det gick så bra på hans svenska utställardebut, grattis igen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Balthazar………
Vill bara ha honom till Anthea……..

Vilken fin kille! Hur gammal är han och vem är hans mor och far?

hihihi, tack allihoppa!
#15 Och tack till dig Eine för al hjälp! *kram*
#17 ;)
#18 Lilla B är från Ryssland och fyller 1 år den 8 december. Hans pappa är GIC (WCF) IC Feniks Vesjoly Elf*RU och mamma är Angelur Nika :)
Han är så stilig. Finns det någon chans att se honom live på någon kommande utställning?

#20 Han är inte anmäld till någon utställning ännu och jag tror att vi kommer vänta med utställningar tills i vår för honom, kanske tillsammans med nån av hans kullar.
Sedan kanske jag borde tillägga att Lilla B fortfarande letar efter en pålitlig fodervärd i Stockholm-Uppsala-Enköping området där han kan få mycket kärlek. Som Eine skrev så är han en underbar kille och än så länge är han praktiskt taget strilfri.
ja, som sagt vilka ögon. Fin kille

Grattis till cert han är ju en jätte tjusig kille han B - och jag tror matte har missförståt. B pratar inte han har ju ambition om att bli opera sånger…tsk tsk att matte inte förstår