Imorgon är det dags!
Snart far Zorros ljuva kulor till katthimlen. Är mer än nöjd över hans 7 ljuvliga barn. Det är ett vanligt ingrepp som är över på ett kick, han får följa med hem direkt så jag behöver inte lämna han men ändå sitter jag här o är sååå nervös! Min älskling, han betyder allt för mig! Visst älskar man alla sina kissar men Zorro är speciell för mig, han är verkligen mitt allt! Inget får hända honom! Tusen tankar far genom huvudet nu, vad som skulle kunna hända, visst man sk ainte tänka så men tankarna kommer fast jag inte vill. Tänk om killarna som varit så sams nu som fertila helt plötsligt hatar varandra sen?! Åhh, kommer inte kunna sova inatt, kan inte ta en sömntablett för då kommer jag inte upp i tid, sover lite för bra på dem.
Just nu ligger Zorro på mina axlar o sover, som vanligt när jag sitter vid datorn… Jag skulle verkligen gå sönder ännu mera om nåt händer honom!
Blev några knepiga rader så här på kvällen/natten… Vill bara få skriva av mig!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Det kommer gå jättebra! Oroa dig inte!

Vilken underbar bild på honom.
Det kommer gå så bra. Han är ju en riktig cooling, lugn och trygg. Förstår dig ändå. Även om man vet allt detta som du skriver och skulle ha lugnat andra så oroar mig sig när det är någon man tycker mycket om. Puss på dig Zorro. Lycka till som kastrat. Tänker på er imorgonbitti!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Tack!! Hoppas ju verkligen att allt går bra… Huga, nu borde Zorros matte sova eg. Hur ska man orka kliva upp tidigt när man aldrig kommer i säng, snart kommer iaf maken hem från jobbet, kanske han kan distrahera tankarna lite.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Det går nog bra, ska sända en tanke din och Zorros väg imorgon!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Lycka till idag.Det kommer att gå så bra så.
Stolt ägare till tre La permer

Ja, lycka till, det kommer säkert att gå hur bra som halst!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Ja nu är vi hemma, Zorro sover djupt än. Fick titta på vid ingreppet o det kändes riktigt skönt. Zorro uppförde sig exemplariskt, inte ett pip vid sprutan i muskeln på bakbenet. Han gosade tom när vetten skulle lyssna på hjärtat. Min älskade myskisse! Väntar nu på att han ska vakna, han ligger ff instängd i transportburen så han ska känna sig trygg när sömnmedlet börjar gå ur kroppen. Har kollat honom massvis av gånger redan att han ff andas. Tack för alla lyckönskningar o tankar på oss!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Söta Zorro!!Vilken fin bild du satt in #0
Han kommer snart vara pigg som en mört när han vaknat ordentligt!!

Vad skönt att det gick så bra! I morgon är det säkert full fart på honom igen!

Så skönt att allt verkar ha gått bra med Zorro-gubben!
Tror inte det kommer bli nån osämja mellan de två killarna. De verkar så coola båda två.
Jättefin bild på fin krullkille!
Vad skönt att det har gått bra idag! Han kommer säkert fundera vart kulorna har tagit vägen. Glömmer aldrig den blicken jag fick av Linus "vad har ni gjort?"…
Underbart att det gått bra. Det är alltid så skönt när det är gjort.
Hm skulle vilja sett honom sen när han vaknar så där lagomt groggy
, hur som helst är jag övergtygad om att går/gått bra….

Jag lovar att allt kommer gå kanon bra!! Håller tummarna.
Ringer dig ikväll=)

Det är verkligen sååå skönt när det äntligen är över!
Han har kvicknat till något, har kräkts två gånger i kissat på sig också, stackaren. När jag torkade upp kisset så vägrade han ligga i puffen jag lagt honom, han skulle vingla runt o jag försökte få honom att ligga still, tillslut gav jag upp för att se vad han ville, då krälade han upp i mitt knä! Sötnosen, har legat med honom i famn i 1,5 timme!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Vad skönt att han vaknat till lite nu, men stackarn som mår illa =/ Känner igen det där med djur som fortfarande är halvsövda men vägrar ligga still

#16 Mår han bra nu?
Gullpojken då, tur han har en rar matte med massa kärlek och som tar sig tid att se till att han har det bra. Förstår att han ville ligga hos dig.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#18 Fick tårar i ögonen när jag läste ditt inlägg Ingela! Tack!!
Zorro har nu äntligen piggat på sig, han har legat på mig hela tiden med små korta vingelpromenader, bla på lådan, just nu jagar han Chino o vill para honom. ;) Så nu ska han få lite mera mat, serverade lite blötmat för ett tag sen som han sörplade i sig!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se