Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 206 ggr
smirik
0

God morgon 13 november

God morgon

Första dagen på jobbet efter 2 veckors semester, lite tufft men också skoj att komme tillbaka till alla underbara kollegor.

ha en underbar dag alla

JohannaK
0

I natt har den första snön kommit till Trollhättan, lite lite vitt puder marken!

pallemaxwell
0

Här regn snöar det. Inte kul.. Ha en bra dag alla.

Natali
0

Morron.

Har haft en underbar natt med en liten nakenkompis. Även om det inte blev den sömn jag så behövde. Min man kan inte låta bli att gå o gosa med henne när han går förbi. Han tycker nog egentligen om henne.

Ska ägna mej lite åt Saga nu, så hon inte känner sig åsidosatt…. Annars ska vi på sjukhuset om våran son, osså ska jag städa… Hinner inte vila idag heller…

Ja ja, hoppas alla andra har fått en god natts sömn (fast jag klagar inte, när jag har så mysiga sängkompisar…=) )

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Fritz
0

God morgon!

Här har det inte blivit så mycket sömn, inatt fick jag åka med Asti till veterinären för att hon hostade och började att kippa efter luft (riktigt otäckt). Röntgn av lungorna såg fina ut men hon fick stanna eftersom dom inte riktigt visste vad det var och för smittorisken till Sancy och Majsan. Veten ska ringa mig idag på em så får vi se hur det är med min lilla bebis.

Här har det oxå snöat.

Ha en bra dag!

AnnaS
0

Hemma idag med, är egentligen inte så sjuk och känner mig inte sjuk, men när jag hostar så känns det som om jag har taggtråd i bröstet… Ska försöka ta mig iväg och handla senare eftersom jag inte har något hemma just nu. Choklad är väl bra mot hosta va? Skrattande

Leffe
0

Ska ut och sätta upp nygjorda affischer i Täbyområdet angående vår utställning.
#4 Hoppas det inte är något allvarligt med katten.
#5 Det är väl klimatomändringen (Värmland-Skåne) som gett dig hosta

Sköt om er

pallemaxwell
0

#5 Det går ngn envis förkylning som flera jag känner har fått lunginflammation av (både i södra och mellersta delarna av Sverige). Gå till läkaren om du inte blir bättre efter typ 2-3 veckor för då kanske du behöver antibiotika för att bli frisk. Krya på dig.Glad

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag ska jag sitta inomhus i värmen och vara glad att jag slipper gå ut i yrsnön. Och så ska jag gosa kissebarn såklart! Lethe har de senaste dagarna blivit helt tokig i dem och ska vara hos dem hela tiden. När vi undrar var hon är är det bara att titta i bolådan, där ligger hon med Kyra och de små krulltottarna och tvättar och myser. Skrattande 

#4 Hoppas allt är bra med Asti, hellre att man åker till vet en gång för mycket än en gång för lite. Håller tummarna!

#5 Jag har hört att choklad är en het mirakelkur. Funkar mot precis allt! Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Dolleminas
0

Halloj, här ömsom regnar och ömsom snöar det.. har varit i kyrkan nu på förmiddan med den yngste…

AnnaS hoppas det går över fort…

Eine
0

God morgon(kl är nästan 13..)Choklad är bra mot precis allt!Särskilt favoritchokladen!

Hoppas Asti kryar på sig?Kan hon ha astma?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anna77
0

Tänker på Asti..hoppas det går bra och hon kryar på sig snabbt.

Krya på dig AnnaS

Idag SOL, varit ute och gått en timme med hunden, skönt.. Nu ska jag krypa ner i ett bad med min nya bok.

Hoppas de ringer mig och berättar om jag fått jobbet eller inte snart, jobbigt att gå och vänta!

Önskar alla en bra dag!Skrattande

Fritz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mycket allihopa! Har pratat med veten nu och hon hostar inte längre men hon har feber. Hon får stanna kvar på djursjukhuet, dom har tagit lite prover på henne så får vi se vad dom säger.

Leffe
0

#11 Hoppas du inte har boken i badetSkrattande

Anna77
0

#12 Håller tummarna för kisse! (fin bild!)

#13 *ha ha* nä..boken får vara ovanför ytan. Blev något konstigt när jag skulle bada så varmvattnet tog slut.. blev bara halva karet med vatten, jättetrist *suck* badade max 10 min.. Brrr..

Inlägget är låst för nya kommentarer