Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 764 ggr
La_Joz
0

Isa fyller 1 år idag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis min lilla stumpa på födelsedagen!

Då jag inte är hemma, så har jag inte så många bilder att välja på, så här kommer några på Isa och Mistie då de har en romatisk kväll framför brasan.

Först ut är Isa!

La_Joz
0

Isa fick snabbt sällskap av ännu en värmesökande cornish. Bäst att hålla baken varm, så man inte blir sjuk!

achintya
0

Grattis Isa !! Glad har hon fått nått fint i 1-års present?

Claes fyller år imorn och jag har ingen aning om vad jag skall köpa till honom. Mycket lättare att komma på kattpresenter.

Leffe
0
La_Joz
0

Hm… Vad är det för nåt spännande som händer där inne? Det måste va nåt bra, eftersom det är så varmt!

La_Joz
0

Det verkar lugnt, så då kan vi sova igen.

La_Joz
0

Titta så mysigt Isa och Mistie har det tillsammans framför brasan!

Pst. Tur att man har renliga katter (läs texten på lådan de ligger på).

La_Joz
0

#2 Isa tackar! Nja… Hon har fått lite blötmat och extra många pussar, men hon blir mest irriterad över att jag håller på och pussar henne hela tiden. Hon ska få ett helt berg med kartonger när vi kommer hem, då vi köpte en ny tv-möbel i fredags. Eller snarare tv-möbel + åtta skåp. Massor av kartonger med andra ord! Lycka till med present till Claes. Ulrik är lätt att köpa till. Han älskar att bada badkar, så jag går alltid till Lush och köper Bubbelbiten, nån schysst ansiktsmask, och lite annat gott, så får han en egen privat spakväll av mig. Lite tända ljus, fotmassage medan ansiktsmasken verkar, härlig pianomusik i bakgrunden… Mysigt! Tur att han är lite romantisk.

#3 Isa tackar och niger!

LinusCRX
0

Grattis Isa!

Vilka lyllosar som har en sprakande brasa att värma sig vid!

Eine
0

Grattis födelsedagskatt!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

La_Joz
0

#8 & 9: Isa tackar så mycket!

Ja, brasan är verkligen uppskattad! Fattar bara inte hur de klarar av att ligga där. Det är hur varmt som helst!! Att inte morrisarna krullar sig…

Aje-T
0

Grattis Isa! Vi fick bada bastu giår, det skulle nog du också gilla ;-)

Karin o Mauritz

Spotless
0

Grattis Isa! Kyss

[Wiveka]
0

Grattis Isa!!

ingor55
0

Grattis mitt lilla Isa-troll. Kyss från mormor

AnneAlva
0

Grattis till Isa på hennes 1-årsdag hälsar Lethe som tycker det är nesligt att vara bara en ynka dag yngre än Isa. (Hon fyller 1 år imorgon.) Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

A-M.H
0

Grattis Isa…vet ju att du inte tycker om att pussas….varför ska hon envisas "människan"…Kyss

Fritz
0

Grattis Isa!

emiya
0

GRATTIS på födelsedagen, Isa! Så stor du har blivit!

Kramar från Stenungsundskatterna!

Daniella
0

Grattis isa

RacerDonnans
0

Grattis Isa!!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

chikan
0

Grattis snyggo! Skickar med en hyfsat nytagen bild på mig som födelsedagspresent. Snart fyller faktiskt både jag och Hugin år också. Hugin fyller två år 20 november och jag fyller ju ett 26 november. Nospussar /Fuffens

Buffy-co
0

Grattis Isa!!!!!!!!Skrattande

Lullan1
0

Grattis Isa! Tänk att du är 1 dag äldre än mig, jag fyller år i morgon, och det ska firas med buller och bång!

Läste i en annan tråd att syrran Lethe firade ordentligt med frukost i sängen igår, och jag ska nog se om jag kan ge mig på nåt liknande! /Jissa

kissan78
0

Grattis Isa!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

RexPect
0

Airplane Wishes 1 Grattis!!!

La_Joz
0

Tack allihopa! Och ett extra tack till snyggingen Fuffens, som gav mig en vacker bild att tråna efter. Ska be matte att skriva ut den så jag kan ha den på väggen i mitt lilla tält.

Tja… Ett år är man alltså nu. Är man vuxen då? Eller är jag fortfarande bebis? Matte brukar lyfta upp mig, pussa på mig och säga "Mattes lilla bebis". Men igår sa hon hela tiden att nu är jag stora tjejen. Jag är ju visserligen lite större än Mistie, men det betyder väl inte att matte kommer sluta behandla mig som kattunge? Tidigare sa hon att jag glufsade i mig alldeles för mycket mat, men att det var ok eftersom jag fortfarande var kattunge. Innebär det att jag nu då jag är "stora tjejen" kommer få ännu mindre mat? Jag som är hungrig hela tiden?! Hur ska detta gå?? Ja, ja… Jag får väl fortsätta smygäta Misties mat när inte matte eller husse ser!

Ha det gott alla kattkompisar! Se till att ni får en mysig filt och en varm lampa att ligga under nu när vinter kommer.

Nospussar från Isa