Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: utställningsresultat
Läst 247 ggr
Leffe
0

Rapport från SK 10 nov

Hur har det gått för våra Cornishar?

AnnaS
0

Mischa fick EX 1 och blev slagen i nomineringarna av DRX med större öron. Allt annat var "fantastic" med Mischa Skrattande 

Jag tycker ju förstås att rätt placerade öron ska gå före storleken…

MonicaLagerquist
0

FiFe IC IDP*Goldens AveAve "Stella" blev premier och NOM.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0
JohannaK
0

Grattis, grattis!!

[Wiveka]
0

Grattis till finfina resultat!!

[Silkwaves]
0

Jättegrattis från mig !!

Dolleminas
0

Grattis allihop!! Synd att det är så långt ner annars hade jag varit där och kikat…

RacerDonnans
0

Grattis. Ser fram emot Birka 1-2:a nu. Det skall bli så kul att träffa Stockholmsligan. Vet ju att Mischa kommer i alla fall av dessa två.

Kommer du med Stella Monica?

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Lullan1
0

Vilka bra resultat, grattis! Glad

MonicaLagerquist
0

Nej nu får Stella vila ett tag Nästa gång blir Örebro och Q.

Stolt ägare till tre La permer

Aje-T
0

Oj vad kul, massor av grattis!

La_Joz
0

Stora grattis från oss! Både till Mischa och Stella!

LinusCRX
0

Grattis! Vad kul att det har gått så bra!

cherish
0

Grattis allihop till fina resultat! Extra grattis till Stella-Bellas fina Premier-titel! :) Det var nervigt i panelen när Monicas Stella var uppe mot Tuulis Aino … :)

Kan berätta att Phoebes fästmans pappa blev nominerad till panel och i panelen fick en röst men förlorade mot en russian blue om jag inte minns fel … :)

Jag tyckte det var lite lite cornishar, bara 7 st …..

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Buffy-co
0

Som fodervärd till Mischa tackar jag för alla gratulationer..Glad

Jag har varit helt "död" sedan i går..är ju inte frisk..

Men det var kul att äntligen träffa A-M.H…och även Monica!!
Ja just det även Cherish,Rexjen och Spotless kom ju förbi!!!

Tyvär..pga sjukdom blev ej mycket fotat-har bara massor på Mischa och AnnaS-ska senare lägga ut några bra..och sedan några fina på A-M.H och Mischa!!!

Återkommer mer här när jag mår bättre!

metsaekansan
0

Aino (IP&IC Piupaws Niobe) var alltså bästa kastrathonan, en röst till Aino, en röst till britt… och så nervös jag var i väntan på vem ska få den tredje rösten.. och Aino det var. Jag var ganska sur på det att det faktiskt var bara tre kastrathonor i utställningen - alla på olika domare. Så de alla var NOM, men det betyder ju bara det att alla tre var värda 96 poäng. Skulle ändå gärna ha sett lite mera konkurrens.

PR & GIP Cyrleyn Ares, "Topi" var i panelen (det är inte så lätt i Finland i grupp I för hanar/kastrathanar att komma ens till nominering p.g.a. konkurrens) och fick en röst - russian blue vann med två röster, han var också från Finland (Silverlock's I believe in U heter han).

cherish
0

Jag tänkte ju att du skulle få glänsa lite själv Metsäkansan (Tuuli) så jag skrev inget. ;) Jag kan ju oxå berätta att Aino är Spikes mormor. *ler stort*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com