Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: utställningar
Läst 320 ggr
Leffe
0

Viktigt om FSKs utställning i Täby

På grund av att det blivit alltför få anmälningar till söndagen blir det bara utställning på lördagen

Istället kan man tävla om ett extra certifikat på lördagens utställning till en kostnad av 150:- per katt.

OBS! Det blir bara en BIS-uttagning.

Det går fortfarande att anmäla till lördagen. Här finns alla uppgifter

Leffe
0

Gamle kåsören Pysen kommer och ska tävla bl a som Veteran

Buffy-co
0

Vad synd att det blev så-men det blir kanske desto roligare på lördagen då??
Håller tummarna för Pysen..får se om jag kanske kan komma förbi..

Spotless
0

#1 wiie, spännande att få träffa Pysen!

EvaG
0

Vad synd, men jag kommer och tittar bland annat på Pysen. Han är väl mer än 12 år om jag inte misstar mig.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

Jag är i Stockholm den helgen, fast på helt annat uppdrag. Tyvärr har jag ingen möjlighet att åka förbi… Ledsen

Leffe
0

Det är ett par dagar kvar att anmäla sig

Leffe
0

Nu har jag anmält två veteran-Cornishar: Pysen - Vågen's Bond och terroristen Fia-Lotta - Grändens Brynhilde. Det gamla kärleksparet tävlar mot varandra i Veteranklassen och går det vägen blir Pysen Internationell Premier på gamla dagar. Ingen av dem är utställda sedan 26 februari 2006. Då vann de en dag var som gamlingar.

Spotless
0

#5 Jooo, en liten sväng bara. Det vore så skoj att få träffa dig!

Spotless
0

#7 spännande! Det är så härligt att se äldre katter på utställning. Hm, undrar om jag inte ska lura min mor att anmäla Morra? Hon är ju en äldre dam med en massa rutin, blir veteran i februari. Seniorklass har hon tävlatt en hel del i.

Leffe
0
Leffe
0

Det går fortfarande att anmäla. Anmälan ska vara FSK tillhanda senast kl 16.00 den 5 november

MonicaLagerquist
0

Typsiskt att jag missade att anmäla.Trodde att jag var upptagen men nu blir det inte så.Jag som ville komma med Stella.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0
Leffe
0

Alla anmälda katter på lördagen samt de som bytt från söndag till lördag har kommit med

Spotless
0

#14 Skoj! Så då är det bara att dyka upp i tid då? Ska bli spännande!