Godmorgon 11 november
Sängen var varm och skön, och fylld med två gosekatter -- hade ingen lust att gå upp. Ska idag börja plocka ur min mammas hus, ingen rolig uppgift men det måste påbörjas… måste in på jobbet en vända igen och sen blir det yoga vid fem, det blir dagens bästa! Ska försöka koppla av ikväll inför en fylld vecka.
Vi letade en stund efter båda katterna som försvunnit. Charlie låg i tvättstugan under den rena tvätten och Maxen under en kudde i soffan… bra ställen att försvinna på.
Ha en
bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag!
Ser att det finns två God morgon-trådar! Så kul att få säga god morgon två gånger!
En underbar dag ute på Tjörn idag! Solen skiner och frosten glittrar fint i gräset. Nu ska jag se om katterna vill gå ut i kylan en stund! Ha en skön dag!
God morgon! Passa dig för Tjörnbron La_joz
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ja du, Eine. Vi får väl hoppas att den står stadigt då vi ska åka hem. 
#0 Katterna har en förmåga att kunna örsvinna
#1 Ville katterna gå ut. Hemma hos mig ville skogisarna vara ute på balkongen en stund. Gamla Mirre (CRX) hängde också med ut som vanligt, men vände snabbt in igen

#4 Nej, det var den den sämsta idé matte någonsin kommit på, tyckte både Isa och Mistie. Gå ut när det är så kallt ute? Skulle inte tro det!

#2 Tjörnbron kan vara lite läskig, framför allt när det stormar och det gungar lite lätt….!
Idag har det varit skönast att ligga som en limpa på elementen (om man är katt, alltså)! Matte och husse har varit nere i stora staden Göteborg en sväng.
I morgon ska matte på mammografi. Det gillar hon inte, fast hon säger att det är bra…..? :)