Tröjan klar....

Här provar Saga den, alldeles för kort för henne..
Om någon vill så kan jag gärna sy en sådan här tröja på beställning. Bara några enkla mått så blir den special sydd just för den enskilda katten. Lite olika modeller och lite festligare tyg kan jag ockås göra…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Den var jättefiin! Sture får gå modell när jag skapar valptäcken *ler* brukar sy upp täcken som uppfödarna skickar med i sina vinter kullar

Jag kan ju säga att modellerna var väl inte så glada att stå modell. De blev lite stel….Speciellt lilla röda….. *fniss*

Åh, vilken tjusig! Jag har ju sytt och stickat några tröjor till Mysak, som passar hyfsat bra men jag är inte riktigt nöjd med dem ändå. Nu funderar jag på att göra en till Idun, så hon inte fryser så hemskt sen när vi ska ut och åka. Den modell du gjort ser ju himla bra ut! Skulle man kunna få mönster?

så fin, hade kanske varit ngt för min lilla tös
Fin tröja!! (Syr jag med, men bara till hunden.)
Åhh tjusig tröja!!! Vad hade du tänkt ta för dina 'alster'?? Skulle behöva sånna där lite varmare till kissarna nu när dem ska va ute o åka bil så här på 'vintern'! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#7 Jag har ingen aning! Vad svåra frågor du ställer…. =) Hur mycket skulle du vilja betala? Jag kan ju ta mått när jag kommer förbi, så kan de vara färdiga nästa helg.
#8 Har ingen aning själv, därför jag frågar! ;) Men vi kommer säkert överrens om nåt! Du får gärna mäta så du får mått på dem ställen du vill ha! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Tjusig tröja! Ser var och go ut!

Åh en sån vill jag ha! Jag återkommer när jag tagit mått på Mauritz. Vilka färger har du?