Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 309 ggr
aggeelin
0

Badrummet är spännande...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har Charlie upptäckt badrummet och kliver gärna kring i lite vatten i handfatet. Han kliver i vattnet så han blir våt om tassarna coh halkar sen ner i vattnet men vad gör det… Sitter spanar på kanten när jag badar. Det blev många kort häromkvällen när jag badade. Här kommer några av dem.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Här inspekteras badrumsskåpet Glad

aggeelin
0

Balanskonst

aggeelin
0

Charlie är också i handfatet och halkar kring där. Blir så våt om de små tassarna att han hamnar i vattnet (bild saknas). Tror att han just då önskar rejäla tassar som kompisen har…

aggeelin
0

Visst är jag en fin badrumskatt?

[Wiveka]
0

Sötnos!!!!

Buffy-co
0

Ler igenkännande…ALLT är spännande i denna ålder!

Vilken fin färg på ögonen han har!

solskensbarn
0

Mmmm! Man blir varm i hjärtat när man ser små sötingar. Längtar hem till min egen :)

Aje-T
0

Men sötnosen då, det är verkligen roligt att se vad de undersöker och försöka fundera ut vad de tänker på, de små liven.

KatternasMatte
0

Mumma vilka mysiga tassar Maxen har Kyss

Stilig prydnadskatt i badrummet! Gissar att det var enda tillfället han var stilla Flört

AnneAlva
0

Vilket fint komplement till det vita kaklet, alla borde ha en sån på toaletten! Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

Så sött! Kyss

aggeelin
0

"9 Jo, då det var enda stunden som Charlie satt stilla. Vatten är väldigt spännande att upptäcka och vi ordnar så gärna möjligheter… det är ju roligt att se dessa "upptäcksresande".

Twiggie
0

Man borde väl skaffa ett badkar för Fritz att balansera på också. Frillan är tokig i duschdrapperiet. Han tar sats och springer rakt igenom det och sen blir han blöt. Han gillar ju vatten, Fritz, och tur är väl det, för annars kanske han hade sett lite skitig ut mot vitt kakel.. sånna problem har ju inte brorsan som redan är grå :)