Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 278 ggr
Spotless
0

SK 10-11 november?

Nu kom ju jag inte med med någon katt, men tänkte väl ta mig dit för att titta. Så vem av er trevliga forumare planerar att ställa ut då och vilken dag, om inte båda?

Cigge och Gunvald vet jag att jag får se på FSK den 17/11, men de kanske är anmälda till SK också?

A-M.H
0

…ja du Angela..jag var lika "saktfärdig" som du..hann inte anmäla….hmprf…

…eftersom det blev fullt fort..så är väl alla cornishar utom just våra anmälda..Flört

..jag ska dit på lördagen (kattlös som sagt) och frotteéra mig bland alla tjusiga katter och trevliga iFokusare samt annat "löst folk"…men fyll gärna på här ni som lyckats få en misse anmäld…Räcka ut tungan

AnnaS
0

En liten Mischa kommer förstås på lördag Skrattande

Spotless
0

#1 trist! Men det blev fort fullt. Då kanske vi ses på lördag då?

#2 aha, du och fodermatte också gissar jag!? Lycka till!

Buffy-co
0

#3 Ja..precis!!SkrattandeHoppas vara så pigg att jag kan kan ta mig med för det vill jag ju absolut!!
Det blir debut-utställning för mig också - inte bara för Mischa..
Skönt att få gå bredvid AnnaS och lära!!

Hoppas ses där då!-och flera forumvänner..

MonicaLagerquist
0

Jag kommer med Stella som kan bli Premier på lördagen om det vill sig väl.

Stolt ägare till tre La permer

LinusCRX
0

Hoppas det går bra för er alla på utställningen i helgen! Tyvärr kan jag inte komma och titta. Jag har stalltjänst och ska mocka hästskit i stora lass Skrattande och passa på och gosa lite sammetslena mular också…

Men en rapport från helgen vore trevligt Flört

rexmamma
0

Jag skulle väldigt gärna komma och kolla, men jag reser till Berlin för att hälsa på min dotter (som åkte dit för att plugga tyska i tre månader för snart 4 år sen).

Lycka till allihop!!

Spotless
0

#6 låter som att du kommer få en härlig dag trots mockandet!

#7 oj, hon blev kvar!? Berlin och dottern låter viktigare än att bara besöka en kattutställning. ;)

#5 skoj, då ska jag komma på lördagen och hålla tummarna!

#4 med Anna S som mentor är du i trygga händer. Hoppas du orkar komma!

Leffe
0

Lycka till nu alla som ställer ut. Vi får väl rapport?

Buffy-co
0

Kamera-batteriet är laddat..ligger nu och ska sova och bävar för att jag måste upp redan halv 6 för att hinna vakna och gå ut med Smilla innan jag hämtar AnnaS vid t-banan här vid 7…sen bär det av med bilen till Rissne.

Men-kul ska det bli!Skrattande-och Mischa är ju världens sötaste och finaste katt..

Kommer dock få åka ifrån Anna och Mischa för att gå ut med Smilla under dagen-hon får vara hos min mamma i Stocksund-ej så långt emellan..

Leffe
0

#10 Ja det är en av nackdelarna med utställningslivet att man måste gå upp nästan innan man hunnit lägga sig

EvaG
0

Lycka till i helgen!

Medarbetare på Vilda västern iFokus