Vilka kommer till Birka??
Vi kanske har en tråd-men hittar den inte..
Jag undrar vilka som kommer den 1 dec.till Solvalla - på lördagen alltså ??
Hoppas träffa många forumvänner härifrån då!!
Ska vara AnnaS skugga, med prinsess Mischa!!
Och..jag ska vaka över henne som en hök-och noga se till att hon kommer med mig hem igen!!
(det finns ju en del kattnappartyper här..)
Vad spännande, första utställningen för Mischa! Lycka till!

Tyvärr så ska jag åka till Kungälv den helgen, någon som ska dit kanske?

Jag kommer ju i alla fall med fem stycken raringar. Tyvärr krockade det med tösernas julshow med dansskolan. Det hade jag inte velat missa för allt i världen så hade jag vetat det före anmälan hade jag hoppat Birka. Nu får jag hoppas någon får till en bra film åt mig.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Själv missar jag BIRKAs utställning och ev. trevligt forumfolk, är i Riga då. Lycka till, ni som ställer på Solvalla!
Vi kommer både lördag och söndag med våra småflickor Sessalie och Maya. Det ska bli kul att träffas! 
Jag kommer dit och hejjar på alla cornishar på lördagen. Linus stannar hemma och vilar sig i form till Finlandsutställning nästa år…
#0 tihi…. du får se till att ha något tjuvlarm på Mischa
Risken är nog stor att att hon "råkar" hamna i någons väska annars.
Jag kommer med Börje bus på söndagen! Hoppas även att det ska bli en start på min lilla business då, för er som varit intresserade! 
#7 Attans att jag inte kan komma på söndagen, men man kanske kan få beställa i alla fall??

#1 Ja Tack!! men..hrm …debuten blir tidigare- i nov..dock inte lika stor utställning som den på Solvalla 1 dec!!

Jag kommer och tittar troligen båda dagarna men är inte riktigt säker än. Hann inte anmäla Ella och Mäski innan det blev fullt 

..kommer på lördagen..med Gunvald….jättekul att träffas..vi som träffas..

Jag och Mauritz kommer förhoppningsvis, vet inte om vi kom med än. Hoppas hoppas för det ska bli sååå kul att träffas!
LinusCRX, Mauritz hälsar att han är jääääteglad att Linus stannar hemma den gången….he he 
#12 Linus hälsar att han putsar sin lockar lite extra nu för tiden så att de är toppform när han är på banan i vår igen 
Hade tänkt fara faktiskt men kunde inte riktigt bestämma mig klart innan det var fullt! :(
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Jag kommer med Gunvalds vita syster och så kommer deras syrra Rosanna :-) Vet inte riktigt hur jag ska få vita syrran till Stockholm än, jag är i Lund och hon är i Karlstad… Men det får ordna sig på något vis :-)

#12 jag är så besviken över att jag inte kommer vara på plats och stötta dig. Du ska veta att jag kommer att tänka på dig hela lördagen, ja på fredagen också! Men det är skönt att veta att Mauritz är lugnet och coolheten själv. Snygg är han också!

#12 kul att äntligen få träffas tycker jag. Det är en anledning att jag åker tillstorstan en gång. Tjejerna (Evita och Candy) lär ju inte ta sina cert då de inte är i toppform och Heman får ju tuff konkurrens men det skall bli kul.
#16 Jag lovar att vi kommer vara ett gäng som stöttar nu när du inte har möjlighet att komma dit, även om det inte riktigt är samma sak.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Glöm inte att sätta upp infoblad om Cornish Rex iFokus
#16 Mauritz hejjarklack är på plats i form av mig då 

Hi hi vad gulliga ni är! Ja jag kommer verkligen behöva stöd för jag är sååå nervös för att tappa den lille ormen och inte orka hålla upp honom på ett bra sätt. Men men, det får bli som det blir!
;-)
#20 Du får börja lyfta skrot på fritiden ;-) Vi vägde Linus imorse och det slutade på 4,1 kg !!! men han är i riktig toppform nu min lilla stora kille. Han ökade även på husses fettprocent med 1,5%…tihi. De vägde sig samtidigt…..