Mobackens Zorro
Zorro(n24) är en ortroligt mysig kille som kommer att ta emot ett fåtal tjejer. Han är fiv o felv testad (negativt) och har blodgrupp A.
I början av 2007 kommer han att HCM-scannas.
Han har fått väldigt fin kritik på dem utställningar han varit på.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Han är jättefin, vilka långa morrhår.
Tackar! Ja han är verkligen 'mammas' gullegris! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

vilken sötnos
Otroligt fin katt!!Vilken härlig färg-teckning!!
Är det en lång harang…Såg någon likande härlig färg och benämningen på kombinationen var låååång
Han måste vara ett kap!
#4 Ja han har en riktigt härlig färg, kan sitta o titta på mönstret i timmar!!!
Han är faktiskt 'bara' brunspotted alltså n24.
Han är 'mammas pojke', kan gå till husse en nån minut max, sen tittar han på mig o hoppar raskt över till min famn. Go´gubben min! Är med mig överallt, ibland brukar maken fråga lite retsamt om Zorro inte har några ben då jag går o bär på han så mkt. Antingen är han i famn eller på axlarna. Dock sen han fick sin sphynxbebis (han tror det är hans son) så har han inte lika mkt tid med matte, men han försöker få lilkillen att tillbringa mkt tid på matte oxå! Katter är bara för underbara!! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Vad gulligt detta med ungen han tror är sin son…så var ju min Danne med Buffy när jag köpt honom.Men han tror även att han är hans mor- inte far
men det har jag ju skrivit om på flera ställen ..han lät nämligen Buffy "dia" så hela magen blev alldeles svampig och uttänjd ett tag…Undrar varför Buffy gjorde så här-man kan ju tro att jag fick honom innan han var avvänjd, men uppf. sa att han inte fick dia mamman längre..
Han var 10 veckor när jag fick honom-det är väl ändrat till 12 nu och det är nog bra kanske om man tänker på att det kan bli så som med Buffy.Men då var 10v det normala.
Har dock hört att en del katter gör så här ändå-andra inte.Det beror väl på om de hittar ett "offer" som är villig att ställa upp!
Han hade ju inte kunnat om inte Danne ville leka mamma..
Danne och Buffy är oskiljaktiga!
(kastrater förstås..)
#6 Zorro gör precis likadant, han tror oxå han är mamma o låter lillkillen dia! Det ser så sött ut när dem ligger o myser, Zorro tvättar o Chino (som bebisen heter) snuttar o spiner. Zorro springer runt o ropar med mamma-röst efter Chino om han råkat tappa bort han ur synfältet. Dem är oxå oskiljaktliga, får se hur det blir när Chino oxå blir fertil, hoppas dem kan vara lika goa ihop då med.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Men åhhh gud vad gullig han är!!Ja-det låter extra mysigt när det är en fertil hanne!?!?!
(hmm han kanske inte vill vara avelshanne-utan förbli "mamma"
Man vet aldrig-alla läggningar förekommer i djurvärlden..och katter gör ju som dom vill som bekant, men förstår att ni vill ha honom till avel!Frågan är vad han vill..om man får skämta lite??Och det hoppas jag att man får!)
Danne var ju kastrat när han höll på så här-men det är ju skönt att höra om hannar som tar "barnuppfostran" på allvar
och inte är gammalmodigt fördomsfulla..
Men det är klart-vi pratar om katter ju, och katter är smarta djur!
Att han går och skriiker efter den lille…sååå sött!!!!!
(honom skulle jag vilja ha en katt efter-med det mysiga temperamentet!!!!Synd att jag bara kan ha två…)
Jag brukar oxå skämta om honom, han beter sig inte som en karl ska. :) Han har inte markerat en enda gång än, brukar dem ju kunna göra om det kommer nya lukter o så men inte då. Han är ju en mamma-katt. Man får se när det blir dags att träffa någon tjej om han förstår vad man ska göra med dem.
Iofs försöker han para 'sin son' varje gång han (Chino) badat. Luktar väl lite konstigt då.
Skulle oxå vilja ha en kisse efter han men har ingen hona själv att para han med. Har en cornish fröken på foder men det är hans syster… Därför kommer jag inte ha honom själv i avel utan han blev mest kvar för hans underbara temperament, sen då han är så otroligt vaker oxå tänkte jag att kanske nån vill låna min älskling. Han kommer att få vara fertil så länge han mår bra och det inte blir problem.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Mmmm, Zorro!!! *ler stort* Otroligt snygg kille! Längtar efter att få träffa honom igen! Och dig såklart! *ler större*
Pussa honom!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Han är HCM-scannad, allt normalt.
På utställningen i Umeå fick han sina två första CAC, blev nom båda dagarna och dessutom BIS på söndagen! Det enda domarna anmärkte på var hans päls som just nu är något urfälld, han håller på att få sin vuxen päls. Men den är redan på väg…
Zorro är ff helt strilfri och kommer att hållas fertil så länge det är möjligt. Han längtar dock efter tjejer att roa sig med ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Snyggingen!!!! *mmmmmm* Phoebe hälsar och säger att Zorro är en riktig goding …!! ;)
www.shaneequas.com
Zorro tackar o hälsar att han tycker detsamma om henne! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Han är en tjusig kille och villken härlig profil
#18 Tackar! Han har verkligen fått beröm på utställningarna, idag fick jag höra av domaren att han var en perfekt rex, kan ju inte hålla med tyvärr, det finns ju inga perfekta katter men det var kul iaf att höra att domaren gillade honom mkt.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Som jag skrivit innan- en riktig "tiopoängare"!!!
Zorro finns fortfarande tillgänglig ett litet tag till… Finns det någon som är intresserad av honom så hör av er! Han har just nu två kullar på väg efter sig. Han kan tänka sig att träffa någon hona till innan kulorna ryker. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Zorro
, men tyvärr bor ni för långt…

Åh han är så fin Zorro! Och trevlig dessutom. Ska bli så spännande att se vad han och Shmii får för ungar om 3 veckor.
Mmmm Zorro-pojken …. en av snyggingarna …. Puss från mig och Fibban!!!
www.shaneequas.com
#24: Ni kommer säkert få jättefina bebbar! :) Ser fram emot att se vad det blev! Lycka till!
www.shaneequas.com
Ingen annan som är intresserad av min snygging?? Kommer om inget intresse visat sig till nästa helg nog att boka kastrations tid ändå. Tycker det känns onödigt att hålla honom fertil längre om det ändå inte finns intresse. Han skulle nog må bättre av att bli kastrat snart ändå.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#27 Du vet att mitt hjärta klappar för honom, även om lillan är alldeles för ung… Krama om honom från mig…

#27 Han är ju såå snygg kille-och vilken teckning!Brunspott!Som en viss liten prinsessa i antågande…
Nu är tid bokad… Nästa onsdag den 10:e så ryker kulorna. Skulle någon vilja använda honom inom en väldigt snar framtid kan jag skjuta upp tiden men annars så blir min älskling två kulor fattigare om en vecka.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Åh nej! Om han strilar inte så snälla håll honom längre fertil! Han är fin, just nu ser det ut som att det bara är ingen som behöver hans "tjänster" men det kan bra ändra sig vid tiden - ge honom några månader tid till om ni ändå har inga problem med att hålla honom fertil.
Jag har sett foton på honom (väninnan skickade) och stamtavlan, men tiden är bara inte rätt nu. Vi väntar på att hanen vi valt skall bli scannad före parningen (jag har bara en fertil rexhona atm).

Jag tror att han har börjat strila en del.. Men hans fyra ungar som föddes här igår är jättefina så ta chansen nu innan han blir kastrat! :)
#31 Som #32 skrev så har han strilat ett par gånger. Då intresset inte verkat finnas inom en rätt snar framtid så bokade jag en tid… Dem gånger han markerat är när matte inte varit smart nog att förstå att inte ställa saker som luktar väldigt konstigt framme där han kan snosa en del. Dem gånger det hänt har dessutom varit strax efter utställningar så då har han ju haft väldigt mycket hormoner i kroppen.
Har nu avbokat tiden av flera skäl, bla så kommer han inte ställas igen förrens till våren så jag tänkte testa o se om han kanske håller sig strilfri då, det är trots allt 'bara' 5 gånger han satt markeringar. Han har aldrig markerat när vi bott på hotell el stugor el varit på andra platser. Dessutom så där jag bokat tid innan har jag eg inte fullt förtroende för dem utan har nu hittat en annan veterinär som dessutom sa att hon kan ta emot honom inom en vecka när jag tycker det är dags.
Så, nu finns han tillgänglig ett litet tag till iaf men högst till 1-2 honor så om någon är intresserad så är det bara att höra av er.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Zorro är ff fertil o har inte gjort någon mer markering här hemma heller, han har lugnat ner sig mkt på sistone.
Lägger in en bild på hans långa ben som togs på utställningen i Bergeforsen.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
En till bild på myskillen som togs idag (matte är liite elak som kommer med en kamera i ansiktet när han ligger o sover)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Han är så himla snygg Zorro!
Håller verkligen med om att han är en snygging med underbart låååånga ben 
"Min" lilla pussgurka..

Snygging är han!!Hoppas att han hittar någon tjej att bli kär i innan kulorna ryker..
Färgen är ju också mycket fin-och jag är inte partiskt

Kul att kulorna finns kvar fortfarande ;)
Nu kan tråden låsas el tas bort. Tid bokad för kastration o denna gången slutgiltigt. Han har fått sju vackra små barn o det räcker!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Pussa honom från mig… 

#41 Då blir ha en vass kastrat på utställning framöver då. Du får se det positiva i att du då kan få hem två BIS på två katter
.
Hoppas hans fina temperament går vidare i någon linje efter någon av hans avkommor.
Kram från mig till dig och snyggingen!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Låser tråden.