Ullmössa!

Modelejon! ;-)

*fniss* Idun tyckte det var en bra plats o ligga på 
Helt underbar bild! En riktig gosenos 

Vilken bild….du har ju julkortet klart!
Läckra bilder! HÄrliga kissar 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Vilka läckra bilder!!
Vilka härliga bilder!

#0 är verkligen en makalös trickfoto! Jag skulle gärna ha en lakadan pälsmössa!:-)) …

Hihihi. Underbar mössa på underbar misse!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Ser varmt och gott ut nu i höstrusket!

Jo, man måste ju klä på sig ordentligt nu när det börjar bli kyligare *fniss*. Mysak tycker i vanliga fall inte alls om när Idun ska ligga PÅ honom. Däremot lägger han sig gärna på henne….stackars lillstumpan blir mosad.

Helt underbara bilder. Tänk den som hade en så snygg mössa!? 
Får jag visa hur det såg ut när Fafner provade sin basker?
Är det nödvändigt att påpeka att han avstod den trenden? Den var för obekväm. En ullmössa hade han nog inte tackat nej till!

Åhhh, det var den sötaste baskern jag sett! Men jag håller med om att Fafner nog inte ser ut att uppskatta huvudbonaden riktigt *fniss*.
Å vad fin Fafner är!! men baskern ser ju bedårande ut oxå fast kanske lite taggig….
Kramar Anna
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
#1# Mysaks näsa ser ut att vara en riktig sötnos
Ser väldigt pussgo ut.
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

#15 njae, han gjorde nog inte det men tålig som han är stod han ut. Mysak däremot ser ut att uppskatta sin! 

He he, det förklarar varför Fafnersötisens öron har halkat ner lite…
;-)
#14 Hihi, det var nog en lite "bitig" basker eller? *ler* Han är ju bara alldeles för söt, Fafner… 

#19 ja, visst är det bra att ha en sådan gullig ursäkt!? 
#20 ja, det var en alldeles för bråkig basker! Men den satt bra när den satt där. Och han klädde i den, eller hur?
Han är underbar min lille Fafner, med ett tålamod som inte är av denna värld. 
HÄRLIGA BILDER