Gunvald i högform !!

Tjusiga Gunwald, han kommer att charma mången domare, sanna mina ord. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Snygging är han tuffe Gunvald…vad mer kan man säga??
(hraum jag gillar ju långa, mörka killar….
)
Det syns att han är kille minsann,,och fin päls har han ju fått!
Han är jättefin!!
Vilken härlig päls han har fått! Det ska bli jätteroligt att få se alla nya finingar på Solvalla.
Snygging!!
Vilken snygging…men det visste man ju redan. Pälsen ser ju kanon ut. Tror som övriga att han kommer att charma domarna framöver.
Han ÄR så snygg, Gunvald .. en riktig liten rackare oxå!!! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

O! Han är super cool!

Vilken snygging! Meaoow!!! /Isa

Superlativen haglar över Gunvald, med rätta. Han är en fin ung man!

Sannerligen, han kommer bli livsfarlig på utställningarna. Sicken tur att han är solid….

Auts! Vilket färg på ögonen! Blev helt kär - fast han inte är en padda - förståeligt nog… Men kombination en läcker svart hane med bärnstensögon! Man borde förbjuda det… är helt orättvis mot andra! ;-))

Gundvald, Gunvald, en katternas Persbrant tror jag minsann…(för vem är han annars döpt efter..)

#18..självklart..katternas Persbrandt….
…..det är jag det….
Tack för alla era lovord, visst är jag en fiiin kille, men så har jag en tjuuuusig pappa…o mamma också förstås…
Jag har jättehärliga kompisar har i huvustaden där jag bor, men min allra bästa ´"vapendragare" är den stora svarta Cigge. När dagen är slut eller närhelst jag är trött, gosar jag in mig i hans härliga svarta sammmetspäls och somnar tryggt, men det får ni inte berätta för nån…jag är ju trots allt den store tuffe Gunvald 
Vilka läckra ögon och vilken fin päls! *snygging*
Vad gullig han är, och så fin lockig päls han har fått!