Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 210 ggr
MariaT
0

En blomma vid min dörr.

När jag kom hem från att ha varit på sjukhuset och lagt krans på min mormors grav så står det en påse utanför min dörr med texten "Till Maria Från en vän". Det är en underbar okideé i påsen och jag har inte en aning från vem det är..

Om någon som läser detta här så vill jag bara säga. TACK så jättemycket, det värmde att få en blomma från en vän nu när man är sjuk ígen, jag blev så glad. Tack ännu en gång.

majsan
0

Någon hemlig beundrare kanske..Räcka ut tunganHursom helst så är du värd 1000 röda rosor och krya på dig..Kyss

Lullan1
0

Vad gulligt! Hoppas att du får veta vem som gett dig den vackra blomman!

aggeelin
0

Vilken lycka att hitta en blomma med den texten till! Köp en lott Glad, det är din turdag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Sewena
0

Vilken otroligt omtänksam vän du har…hoppas att du får reda på vem det kan vara..

Ps. Hur gör man för att få sånt…kan man anmäla sig någonstans?

Natali
0

Vilken härlig överassking du fick! Berätta om du får veta vem som skickade den! Annars kan de ju vara lite spännande ju längre du får grubbla på det. Skrattande

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Eine
0

Njut av gåvan och uppmärksamheten.Kanske du aldrig får veta vem som gav blomman, men gesten är ju underbar!Krya på dig och sköt om dig!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

emiya
0

Men oh - vad trevligt! Sånt händer en väl bara en gång i livet!

Krya på dig!

cherish
0

Vilken otroligt omtänksam person som gav dig blomman … du är väl värd den! Var glad och känn glädje över att du har en sån god vän som känner med dig! *kraaaam*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

EvaG
0

En hemlig beundrare kanske!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

LinusCRX
0

Gu va gullig vän du har! Roligt med överraskningar