OT Sorligt besked.
Min far ringde nu ikväll. Hens nya sambo har haft hjärntumör tidigare, men då var det ingen större fara, och den gick att operera bort. Nu hade hon fått en till tumör, och denna var värre. Den sorten kallades tydligen terminatior. Bar ordet säger ju allt.
Nu idag avled hon. Min far ringde i från rummet, hon hade somnat in i hans armar. Tårarna trillar just nu, fastän jag inte kände henne så bra. Bara för att jag vet vilken sorg det är att förlora någon närstående. Visst kände jag henne, men inte som en extra mamma.
Döden kan smärta så. Jag har tänkt försöka ta med upp till honom snart. Bra för att se om jag kan hjälpa till med något, och jag tror att det är dags att vi börjar lära känna varandra igen. Vi har inte umgåtts så mycket sen jag fick egen familj.
Ville bara skriva av mej lite. Har stoppat en kladdkaka i ugnen, så ska jag trösta mej med lite gott sen.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Kram på dig vännen.
Tänker på dig.
Förstår hur du menar. Bara hur du skrev gjorde att det högg till i mig och mina ögon fuktades trots att jag inte känner någon av dem. Det är inte alltid man har så bra kontakt med sina föräldrar men ibland händer saker som för varandra närmare igen. En stor varm kram än en gång från mig till dig!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Det är svårt när någon går bort och kan vara jobbit att bearbeta, men det är något vi alla får gå igenom någon gång tyvärr
Sköt om dig nu

Kommer i håg nu att det var hon som fick mej att göra köttfärslimpa. Vi fick det en gång när vi var o hälsade på.
Nu hittade jag inte heller min fars nummer. Han har nämligen flyttat så de skulle ha närmare till sjukhuset. Men som tur var hittade jag hans mobil i min mobil.
Tack för de vänliga orden.

Så ledsamt!
Vi har ju inte våra föräldrar för evigt, så hoppas att du och din far kan finna varandra igen och ha glädje av varandra.
Vad tråkigt, förstår att du känner dig ledsen…

Nej vad tråkigt. Tänker på dig. Kram.
Vad tråkigt! Tänker på dig! Kram

Så tragiskt………….och fy för denna hemsta sjukdom som drabbar så många
Tänker på dig och din pappa, kram.

Beklagar sorgen, både din och din pappas. Hoppas han kan finna tröst i dig och du i honom. Kram.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Jag känner med dig..försök att nu ta hand om din pappa och varandra..tänk på att du har honom kvar..och att ni nu kan få närmre kontakt som du skriver..det borde väl även vara kul för din son med en närmre kontakt med morfar..
Sorg är ju ett bevis på att vi älskat.
Utan sorg ingen kärlek..utan kärlek ingen sorg..tyvärr är det livets gång, trots att man ju önskar att man slapp sorg.
Vissa sorger är dock värre än andra-de förändrar vårt liv för alltid… andra sorger får oss att vakna upp och ta tillvara på den kärlek vi har…vi påminns om hur fort hela vår tillvaro kan ändras..från en minut till en annan.
*tröstkram*
Skickar de varmaste kramar …..
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

kram..
Beklagar och kram.
Stor tröstkram till dig, det är en stor förlust för dig och din far.Sköt om dig.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Skickar tröstkramar till dig… Du får tänka så här "en bortgång är inte slutet på en resa utan början", så sa prästen jag/vi hade när min far gick bort för snart 11 år sen, ju mer jag tänkt på dessa ord desto mer tröst skänker dem….
Vännen. Tack för att du delar med dig i en jobbig stund. Ta hand om dig och din far. KRAM

Tack så mycket för alla tröstkramar! Kan inte sluta tänka på bilden jag fick när hon drog sista andetaget och min far satt där. Vilken otroligt jobbigt ögonblick, att veta att nu är hon borta.
Tyvärr så ringde min mamma tidigare i dag. En av mina barndomsvänners pappa dog i lördags. Jag har fått bo hos dem ett antal gånger när jag har bråkat med min mamma. Så det känns tungt även om jag inte nu har någon kontakt med dem.
Verkar som om alla helt plötsligt dör!
Åhh vännen! Tyvärr brukar en sorg sällan komma ensam :(
Stor kram från oss här! Snart kommer jag med nakisarna så kan dem få ge dig lite tröst!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#18 Jo jag längtar så, du vet ju hur mycket jag tycker om "pappersprasselkatten". Ska göra i ordning massor av leksaker åt honom… 
Beklagar sorgen, behöver du prata lyssnar jag. Min mamma gick ju bort för 5 år sen, så jag vet att det du och din pappa går igenom är jättejobbigt.
Stora kramar Anna