Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 408 ggr
majsan
0

God morgon 3 november

Här sitter jag kl 0200 på natten och skriver..Har precis avslutat med två gammla goda skräckrullar, fredagen den 13 del ett och två så nu har jag bara sju filmer kvar..Förvånad

Men lite Halloween känsla måste man ha..Hoppas alla får en bra dag..

Sewena
0

Vaknade vid 9 tiden o fann några fjun med vit snö på marken..har vi hoppat över hösten eller? Kommer att fördriva helgen med att jobba men det blir säkert bra.

Hämtar hem Pippi imorgon o hoppas på det bästa..

Ha en bra helg

aggeelin
0

GladGodmorgon! Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag! Har beordrat Hussen i huset att städa (ser förförligt ut) och då måste jag också… tyvärr… Vi ska ta en promenad på stan och äta lunch som kompensation. Katterna har blivit fotograferade i solskenet i köksfönstret, hussen kan inte låta bli. Han tycker att han har sååå fina fotoobjekt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

A-M.H
0

God morgon !

Sovit jätteoroligt i natt. Varje gång jag vaknat har jag haft ett namn i "huvudet" Coober Peedy..ja häst nr 3 i första V-75 loppet..som jag strök bort igår..hann inte lämna in raden igår så nu har jag gjort det istället och lagt till den hästen. Blev lite dyrare system men jag vågade inte låta bli…och nån annan häst var inte att tänka på att ta bort….sjukt eller inte ..vad vet jag…Fundersam

Lite städning o kattbad står på tapeten idag.

Ha en jättebra dag !!!

Leffe
0

God dag. Kallt idag. Sitter och jobbar med vår kommande utställning.
#3 Man ska alltid göra det man tänkt först

Sköt om er idag

[Silkwaves]
0

God morgon  (eftermiddag…) hrmm…

Här är allt bra - Pip och Tittioo ligger och sover tätt omslingrade i min läsfåtälj… Bella har intagit Ruths födslolåda och Ruth ligger i Felix säng.. så allt är som det ska … Flört

Lilla Bella ska badas inför den eventuella utställningen nästa söndag … bebisar eller utställning bebisar eller utställning ??… I alla fall blir det bad och karantän för Bella efter den eventuella utställningen.. Pip är också anmäld, men han har haft det lite jobbigt senaste veckan så han får nog stå över. Mycket kärlek behöver han.. (och en hormonspruta….)

Lindaluring
0

Snön har kommit till Sundsvall! Det är vit och moddigt. Det gör med andra ord inte så mycket att man jobbar hela helgen. Tänkte jag skulle åka upp på mormors grav och sätta ett ljus i alla fall. Hoppas alla får en fin all helgona!

// Linda och katterna

La_Joz
0

God eftermiddag! Vilken härlig dag det har varit idag!

Jag tänkte på en sak igår. Förra hösten var det ju såå tråkigt väder. Regn och rusk hela tiden. Alla gick omkring och klagade på vädret hela tiden. Denna hösten har varit ovanligt torr. Kan knappt minnas de dagar som det har regnat. Men är det nån som går runt och glädjs åt det fina vädret vi har? Nej, minsann! Istället ser vi tillbaka på den dåliga sommaren som var, och klagar på det. Fy va tråkiga vi människor är!!

Nu ska jag och sambon spela Alfapet och dricka lite te. Ska iväg på inflyttningsfest ikväll.

Ha en trevlig kväll allihopa!

AnnaS
0

Har haft en uppiggande promenad i skogen och plockade de sista trattkantarellerna som någon snäll person lämnat åt mig :-) Imorgon blir det tåg tillbaka till Lund igen.

Det har varit så kul att se mina missar igen! Emma och Ariel har varit som plåster på mig och Juppi och lilla Sissi har inte haft tid att prata med mig alls - de bara leker. Lilla Sissi är som en pilsk iller med damp, hon är överallt i raketfart och pillar på allt! Allt går att leka med! Jaja, det kommer att bli tid för kel också, just nu är jag väldigt nöjd med att hon fått päls och vågor Skrattande

Buffy-co
0

Gokväll…

Har varit hos mamma halva dan samt varit förbi Danderyds kyrka och tänkt ljus på min pappas grav samt vid barnminneslunden.

#8 Ska bli kul att jämföra katterna i helgen-hörs i veckan!
Mischa har både vågor och päls..-så fin så!!
Ska lägga ut nya foton-har blivit dåligt med det nu då jag varit hängig så länge…
Förstår att du gottat dig i katterna nu…Hihihi..pilsk iller..Oskyldig..
Här har jag en liten förnäm sak….som sagt..haha- men med viss tonårsattityd…Cool

Sov gott sedan allihopa!Glad

Inlägget är låst för nya kommentarer