Blandade bilder
Nu kommer en liten bildbomb. De små röda får komma med på ett hörn här nu också. De har precis fått börja vara i hela lägenheten.
Men först vill jag visa mitt nya klösträds hörna. Köpte två hängmattor till mitt höga klösträd. Blev super bra. Till höger skymtar min nya bokhylla, som går ända upp till taket och hela väggen.
Betty sitter längst till höger, Figge inne i "boet" och Pepsi ligger till vänster.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Vilka härliga bilder!
#6 Så himla sött! Den bilden är en klar favorit!

Vilka fina bilder! Jag är ju helt förälskad i de små röda, de är ju bara för gulliga. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Sååå söta de är allihop!
Var hittade du hängmattorna? Och vet du om de passar till alla träd?

#10 Jag köpte dem på Djurmagazinet. Och de ska passa på alla träd. Man moterar dit dem i stället för hylla, men är det nog långa skruvar så kan man ju motera dit dem med hylla. Kostar 89 kr styck.
Kan ju säga att de har varit okuperade sen uppmonteringen….
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Jättefina bilder!
#6 Ett fel? Hittar inget som är fel….hmmm…men du har väldigt långhåriga flingor 

Härliga bilder!
#5 hehe….rolig bild. Saga ser ut att ha växt en hel del sedan jag såg henne sist *fniss*

#3 är som ett vykort, vilka samstämda färger….

Vilka underbara bilder! De "röda" är ursöta!!!! Pusselipuss på dem!:)

..underbara…är helt förälskad i de röda…..hoppas de aslla får underbara hem…ja de har de ju hos dig..bättre kan de inte få..men du kan ju inte behålla dem..synd…
….nåväl underbara är de….

Oj så underbara bilder! #3 är sååå stämningsfull, rena lyckan..;-)

Underbara bilder….man blir lite kär..