Hjälp mig att hoppas
på att Nappisflappispappis visar röda tuttar den 11 nov..Har haft hunken Yamyam här i fem dagar och de har parat och snuskat sig hela tiden..Jag måste ha bebisar för jag har total bebisabstinens..

Jag håller tummarna för att det blir supersöta och jättetrevliga nappis- och yambebisar!! 
Kommer att ha tokkattungeabstinens här nere senare. Just nu har jag bara tokkattabstinens 

Förstår att du saknar kissarna..
Men att hitta en lägenhet i Lund kan ju inte vara det lättaste..Hoppas att det ordnar sig..
Såklart att det ska bli bebisar, det kan väl knappast bli något annat när de har snuskat sig så! *ler*
håller tummarna här med

..oj..håller tummarna…blir säkert jättefina "babysar"…pappan är verkligen en häftig katt…ja har bara sett honom på foto förstås..men har ser häftig ut ..med sin marsipulamisvans..
Hon är dräktig, hon ville bara träffa grabben en gång till. Man kan ju inte ge efter vid första träffen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Absolut håller med #6 En smart hona begriper hur hon ska göra för att få träffa samma snygging två gånger !! 

Håller tummarna för att det blir smått! Blir nog riktigt sötingar med så fina föräldrar. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Nu är det elva dagar sedan parningsdag två..Urk..får bita ihop i en vecka till..

Jag hoppas =)))

*håller tummarna hårt*