Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 203 ggr
majsan
0

Hjälp mig att hoppas

på att Nappisflappispappis visar röda tuttar den 11 nov..Har haft hunken Yamyam här i fem dagar och de har parat och snuskat sig hela tiden..Jag måste ha bebisar för jag har total bebisabstinens..Skrikandes

AnnaS
0

Jag håller tummarna för att det blir supersöta och jättetrevliga nappis- och yambebisar!! Kyss

Kommer att ha tokkattungeabstinens här nere senare. Just nu har jag bara tokkattabstinens Gråter

majsan
0

Förstår att du saknar kissarna..LedsenMen att hitta en lägenhet i Lund kan ju inte vara det lättaste..Hoppas att det ordnar sig..

Lullan1
0

Såklart att det ska bli bebisar, det kan väl knappast bli något annat när de har snuskat sig så! *ler*

Anna77
0

håller tummarna här med

A-M.H
0

..oj..håller tummarna…blir säkert jättefina "babysar"…pappan är verkligen en häftig katt…ja har bara sett honom på foto förstås..men har ser häftig ut ..med sin marsipulamisvans..Cool

Eine
0

Hon är dräktig, hon ville bara träffa grabben en gång till. Man kan ju inte ge efter vid första träffen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Silkwaves]
0

Absolut håller med #6 En smart hona begriper hur hon ska göra för att få träffa samma snygging två gånger !! Flört

AnneAlva
0

Håller tummarna för att det blir smått! Blir nog riktigt sötingar med så fina föräldrar. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

majsan
0

Nu är det elva dagar sedan parningsdag två..Urk..får bita ihop i en vecka till..

MariaT
0

Jag hoppas =)))

KaCee
0

*håller tummarna hårt*