Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: video-snuttar
Läst 644 ggr
Lullan1
0

Findus på hal is (film)

Så här glad blir Findus när golvet är nymoppat och blött! Höj volymen så hör ni hans pratande!

Klicka här för att se filmen

Gittan
0

Läckert!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

EvaG
0

Kan inte se filmen tyvärr.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

La_Joz
0

Så söt han är!! Att ett halt golv kan vara så kul!!

Klä på han ordentligt och ta med han till en ishall! Kanske kan vara med och tävla i konståkning med sina små skutt! Flört

Aje-T
0

Hi hi hi. jag visade den för en kollega och vi skrattade som dårar. Det måste vara något särskilt med Spotlesskatterna för min är lika spattig och tokig. Cool

Helt underbar film!!!!

A-M.H
0

Ha ha ha ha helt underbar. Det fanns en här hemma som vaknade av hans pratande, den fertila hanen, som tittade sig ivrigt runt, de två andra (kastrater båda två) sov sött och djupt.

Lullan1
0

Findus gör det verkligen till ett nöje att torka golven!

La_Joz
0

Jag skulle definitivt torka golven oftare om jag hade en sån katt! Kan du inte skicka hit han en gång i månaden? Flört

Anna77
0

gud så rolig!! vilken charmknutte! så sööötGlad

Leffe
0

De är som de är de små liven

EvaG
0

Nu kan jag se. Gud vad kul han för sig.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Lullan1
0

Vad roligt Eva att du fått igång det till slut!

Daniella
0

vad söt Findus är.

Lullan1
0

Tänk att han är över 1 år och kastrerad, men beter sig som en liten kattunge! Han är så härlig!

La_Joz
0

Titta vad jag hittade för en gammal goding! Denna film är definitivt värd att ses igen! Jag sitter här hemma och skrattar högt! Tur att ingen annan är hemma… Skrattande

Lullan1
0

Oj, hur kom den här gamla tråden upp igen!

Nåväl, lite kul är det ju att se Findus få fnatt! Skrattande

Elica
0

Hah, hah - somliga har billiga nöjen! Borde kanske tvätta golvet lite oftare - om rexarna har så roligt med det. Helt underbar liten fnattis.!

Buffy-co
0

Hahaha..vad söt han är han verkar undra vad det är för katt han ser på golvet….dvs hans spegelbild..Varför kommer den inte fram och leker med honom??Han verkar helt oförstående den lille gubben-jamandet är verkligen lamt frågandes…Kyss

Spotless
0

Hihi, sötnöten Findus har gjort min dag! Kyss Tack!

smirik
0

Haha helt underbar - dagens bästa skratt

AnneAlva
0

Haha, helt underbar! Gillar speciellt biten då han "smyger" iväg ur bild och sedan kommer farande som skjuten ur en kanon åt andra hållet. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

LinusCRX
0

Hahahhaha…vi har fått oss ett gott skratt både Linus och jag. Underbar film!

pallemaxwell
0

Totalt galen film Skrattande *fniss* Vilken katt och vilken personlighet….

RexPect
0

Härligt med "gammal skåpmat" som lades in "innan in tid.."

Håller med anna.S. Först en vurpa som han tydligen tycker är lite pinsam, så han promererar visslade ur bild..och pang som en raket kommer in igen…..Platsar på Youtube ,så får Findus sina 15-minutes of fame. (Kommer från Andy Warhol unställningen i Amsterdam i helgen, det var ju han som lovade oss alla 15 minuter i rampljuset…)

Lullan1
0

*fnissar* Ja, jag kan lova att Findus gör städningen till ett nöje!

Tack för era gulliga kommentarer! Glad

Liss
0

haha, de där var de gulligaste jag sett på länge:) Sitter och fnittrar här för mig själv.. Urgulligt!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆