Godmorgon 1 november
Är det verkligen redan november?
Trött och seg på väg till jobbet. Katterna skrammlar omkring, de är pigga och glada.
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon
Ja med fara för att låta fjantig då får jag ändå berätta att vi sitter tårögd hemma och tittar på katterna. Stor lycka det har varit för dem att få mer plats. Det sista dygnet har dem knappt haft tid för oss för dem leker typ 16 timmar i dygnet och dem resterande 8 sover dem som medvetslösa. Dem har så roligt och det känns värd allt jobb att vi tog det här beslutet om att flytta igen även om det 3 gången på ett år.
Ha en underbar dag alla

Morron.
I dag ska jag på målarcirkel. Ska betela räkningar, och köpa två hängmattor till klösträdet, så inte Saga tappar en till klo. Det klösträdet har varit nermonterad.
Kanske kanske hinner med att ta en tupplur, men det är bara kanske. Nu ska jag äta frukost.
Smirik- Vad härligt att allt blev bra med flytten!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Godmorgon!
Sitter här och gruvar mig för ännu en dag att bära grejor. Vi är mitt i en flytt, flyttar ut till landet (2mil utanför Arvidsjaur) Känns som om vi aldrig blir klara. Varenda lediga sekund sen Augusti månad har vi renoverat i det nya huset och nu stundar flytten dit.
Oroar mig mest över att flytta mina katter + kattungar. Timon är det nog inga problem med med däremot så har det ju varit lite problem med kattmamma i början då hon hade lite problem att ta till sig sina 5 krullungar och det funkar ju utmärkt nu, hoppas till inte ställer till då vi kommer till det nya huset. Känns uppmuntrande i alla fall att läsa att det gått bra för dig smirik!
God morgon! Första natten på länge som jag har fått sova utan att vakna 100 gånger pga hosta, inatt har jag bara vaknat ett par gånger ;)
Nu är det bara en vecka kvar till jag hämtar den nya lilla missen! Nedräkningen har startat!
Hon är anmäld till utställningen i Örebro i januari. Hoppas hon får komma med. Skulle va roligt.
Ha en bra dag allihopa :)

Godmorgon!
Har precis ätit en sen frukost. Som underhållning har jag haft en galen katt, Lethe är full av överskottsenergi när hennes bästa buspolare har gått och blivit rund om magen och inte orkar busa längre. Hon gör allt för att trigga igång de andra katterna och hon brukar få lite lön för mödan tills de tröttnar och hon åker på däng. Idag har hon bestämt sig för att istället för att hoppa till mattes axlar som hon brukar göra, ska hon hoppa upp på huvudet…på avstånd. Första gången trodde jag huvudet gick ur led, helt oförberedd på det lilla kattskrället som kom farande som en liten ninja genom luften med siktet inställt. Kommer ha klösmärken på örat fram till maj… *mutter*
#1 Skönt att vara framme, nu är det "bara" att packa upp allting kvar… 
#3 Nu är de ju lite större så de klarar sig mycket bättre om hon skulle få något knäppryck och börja bära på dem igen. Men håll koll på henne lite de första dagarna, du ska se att det går bra!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God förmiddag. Det regnar ute och blåser lite - en höstdag helt enkelt. Skogisarna sitter på balkongen och tittar på rörelserna nere. Rexarna ligger i sängkammaren och sover. Huskaten vet jag inte vad han gör just nu. Han märks inte nu, antingen sover han eller så hör man snart ett kras då han hittat på något bus och haft ned något på golvet.
Sköt om er

God eftermiddag!
Idag fyller jag år! Ska mest ta det lugnt och äta en god middag ikväll med sambon…
Ha en bra dag alla!
#7 Ha den äran

Grattis på födelsedagen Fritz
#7 Grattis på födelsedagen. Hoppas du blir ordentligt firad idag!
#9 Försökte pm:a dig men det vill sig inte. Lånar denna tråd lite… ville bara säga Tack! Vad kul! Hade inte sett det själv…. För er som undrar vad jag dillar om så har tydligen Linus blivit veckans bild på Sveraks hemsida ;0)

Grattis på födelsedagen!
Något strul med pmfunktionen är det kanske..jag fick ett pma till mig som skulle någon helt annan stans..hoppas personen som skickade bara skickade fel(ej inloggad nu..) så att det inte är helkaiko här..
Så passa er för att skriva sk*t om någon i pm…-haha..man vet aldrig vem det hamnar hos-kanske…(Nu vet jag inte ännu hur det gick till…OCH det var inget skitprat!!..)

Tack så mycket allihopa!
God kväll!
Det blev lång dag på jobbet idag, det är ju bara 4-timmarsdag i morgon så då måste man ju jobba dubbelt både före och efter *suck*
Jag ska åka till Stockholm och jobba om ett par veckor, det känns jättepirrigt men ändå så himla kul!!! Jag vet inte riktigt hur jag kommer att bo och så, men det blir förmodligen på hotell inne i stan. Jag ska iallafall passa på att gå på Fotbollsgalan i Globen den 12:e, det ska bli härligt!
#1 Vad härligt att allt gått så bra! Förstår att det känns underbart!
Lethe är väl för gullig, inte sant? 
#7 GRATTIS! Hoppas att du får en bra födelsedag!