Passa på!
Kattfoder: Royal Canin Neutered Cat 50 % rabatt vid köp av minst 1,5 kg
I morgon, tisdag, kl 10-18 hos Bromma Djurklinik, Ulvsundavägen 152 i Bromma
För er som gillar Eukanuba: Special på onsdag
För er som gillar Hills: Special på torsdag

Kan då tipsa jag också alla om att Granngården har kuponger i sitt reklamhäfte (finns även i affären) -med den får man köpa en Everclean Cedar 11kg för 79kr!!Normalpris 189kr tror jag el. 199kr..
Provat den- och den luktar fräscht-naturligt..och som vanligt samma bra sand..(har ej börjat med Peewee än..haha..)
Har köpt en på mitt namn och en på grannens….som inte behövde sin..Egentligen en per hushåll.

Haha, jag har köpt 8 st sånna där everclean :) Har varit runt i hela släkten och tagit deras kuponger! Sanden är ju kanon :D
Ger mig till djurkliniken på torsdag och hoppas Hills är lika billigt.
Tänk om det kunde vara nåt sånt bra erbjudande eller jippo på Gotland någon gång… *suckar*

#4 Inte ens i Göteborg är det sådana erbjudanden… Och det ska vara sveriges näst största stad! Hopplöst!
#5 Ok, då behöver jag inte misströsta alltså 

#6 Nä, precis! Och det är ju ingen idé att flytta till Gbg heller för den delen… 

#4 och #5 hrm alltså….jag jobbar inte för Granngården men det finns både på Gotland och i Göteborgtrakten..(utanför-hittade ej I Gbg..men kan ha missat..)
Kolla här så ser ni aktuella erbjudandet med Everclean..samt där kan ni slå på vilken butik som ligger närmast..nere i grå rutan till höger på sidan!
(På Gotland finns hela 3 stycken varav en i Visby Lullan!!)
Men-jag minns ju inte vilken kattsand ni använder..(fy på mig
)..det kanske var Leffes tips om billigt foder på en djurklinik i Bromma ni menade..
Obs! Jag lovar - jag får ingen provision från Granngården..hihi..men detta är billigt-och den är ju så bra!!Och-Ceder doften är mycket diskret och behaglig-inte syntetiskt, jobbigt, äcklig..det är värre än helt oparfymerat tycker jag..
Erbjudandet gäller alltså just den nya Ceder-varianten..
I dag är det Hills dag på Bromma Djurklinik
Ja, visst vet jag att vi har Granngården här! Det är den enda butiken som säljer Ever Cleans kattsand och jag har till och med kundkort där! *ler*