Fotoalbum
Ville bara säga att jag har gjort lite uppdateringar i mitt fotoalbum om nån är intresserad att kika in!

Jättefina foton på de små krullisarna-härlig unge med "tvåfärgat" ansikte…
Vad tiden går fort..redan 3 veckor!
De andra korten var väl gamla..eller har ni redan julpyntat?Haha..jag har inget minne så jag kommer ej ihåg att jag sett dom-fastän jag var in där nyligen…jo-visssa minns jag som transportburen och snön!!
Hoppas ni mår ok hela familjen!

#1 Alldeles riktigt det är gamla bilder också……fast tänk vad tiden går det är ju snart dags att julpynta. Vi håller på och flyttar just nu så det blir nog att sätta upp julgardiner på en gång, hi, hi. Efter en tuff sjukdomstid så mår vi ganska bra….hoppas nu på att livet vänder och vi får fortsätta må bra! Ja, visst har hon härlig teckning lilla Avalone.
#2 Tack!!

Jättesöta små troll! Jag väntar och väntar till helgen, då får vi också smått, så jag är inte så avundsjuk som jag skulle kunna vara. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Vilka fina bilder du har i albumet!

#3 Jag är glad för er skull att sjukdomen vänt och "håller" verkligen allt jag har för att ni ska få vara friska nu så att ni kan må bra!!
Mysigt nu då med dessa små ljuvliga gosegrodor!
Mysiga bilder!
Jättefina bilder, vilka små sötbäbisar!
Dina katter har så fina ögon, bra bilder!
tack för titten!
förresten är pappa och hans fru i Arvidsjaur just nu och hälsar på! Körde bil dit det tog jättelång tid!

# Kul att det är nån som har anknytning hit till Arvidsjaur….synd att du inte är med så vi kanske kunnat träffas, skulle varit roligt få se alla dina härliga djur.