Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 203 ggr
smirik
0

God morgon 31 oktober

God morgon

På 1 min fixad Telia bredband åt oss - så vi är mot all förväntan redan online igen.

Flytten gick super bra. Iris blev jätte orolig då vi kom till nya lägenheten och spöade upp sina bebisar om dem kom nära henne. Nu på morgonen har dem busad som tokar, springar från ena ändan av lägenheten till andra och tillbaka igen. Dem n j u t a r såååå mycket av att ha fått dubelt så mycket plats. 'och även om Iris fortfarande är lite osäker på nya omgivningarna så är det redan mycket bättre.

Nu skall vi åka till ikea och handla lite grejar - ha en underbar dag alla

AbigailGabble
0

Grattis till avklarad flytt, Smirik! :-) Det är verkligen härligt när man äntligen har kommit på plats.

Jag har svårt att koncentrera mig på mitt ordinarie jobb, då jag är mitt uppe i funderingar på en helt ny verksamhet. Även maken går i funderingar över ett helt nytt jobb som han har erbjudits, så vi är exalterade och inte så lite spattiga. Flört I övrigt ska jag storhandla idag, för vi ska ha brunch för drygt 20  personer på lördag, vilket ska bli väldigt kul. Och solen skiner här i Göteborg, så livet känns på det hela taget ganska fint!

Ha en skön dag, allihop!

Leffe
0

#0 Skönt att komma till Sverige även om det bara är till Skåne, eller hur… säger en Solnabo. Här skiner solen och jag ska ha middagsgäst i kväll.

Sköt om er

smirik
0

#1 tack tack Skrattande kan vi komme förbi på brunch det låter gott

#2 vad menar du med "bara" skåne - Skåne är väll bäst! Flört

Leffe
0
Fritz
0

#0 Grattis till flytten, smirik!

Här händer det inte så mycket alls, Asti och Sancy jagar varandra runt hela huset för att sedan slockna i solen i soffan… Dom är riktigt goa.

Ha en bra dag!

LinusCRX
0

#0 lycka till med nya lägnheten. Låter som katterna har får gott om plats!

Har varit riktigt duktig idag…redan. Bytt däck på bilen och storhandlat. Allt inpackat i kyl/frys och skåp innan klocka slagit halv tio!

Vackert väder här idag och riktigt skönt ute även om vintern gjorde sig påmind på bilrutan imorse med lite is.

Ha en bra onsdag alla!

AbigailGabble
0

#3: Självklart! Skrattande Det är bara att titta in. Men ta gärna med egna stolar - ni kanske kan plocka upp ett par på Ikea? Flört

Anna77
0

#0 Kul att flytten gick bra och välkommen till Sverige!

#1 Låter spännande!! Hoppas även ni får en härlig lördag!

#2 Ha en trevlig middag ikväll då!

#6 Vad morgonpigg du är!

Idag strålande sol och iskallt ute. Ska ut och gå i skogen med hunden och bara softa idag tror jag.

Ha en bra dag!!

AlexH
0

#0 Åhhh jag vill åxå flytta.. jag står i flera bostadsköer här i stockholm och jag är verkligen inte kräsen.. just nu försöker vi finna boende i skärholmen.. men det verkar stört omöjligt!!

Jag längtar sååå tills vi får det större.. vår lilla 2a med min stora familj börjar gå varandra på nerverna…

Godmorgon alla föresten!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

God morgon!Jag ska varken flytta, ha gäster,spela hockey eller byta jobb, men ni är duktiga ni som håller på.Jag samlar mig bara inför morgondagen.Ska till Amsterdam fram och tillbaka över dagen, och ska lämna Ramona hos min vän som fött upp Tiyata.En amaryllislök ska jag köpa där som minne.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag ska jag vara sällskapsdam åt herr Findus medan hans matte blir bjuden på fin middag. Hon kände så dåligt samvete för att han skulle vara själv så hon undrade om jag ville komma och länsa hennes frys (hon har knäck-glass!) och hålla lillmissen sällskap. Vem säger nej till en sån kombination?! Skrattande

#0 Skönt att flytten gick så snabbt ändå och välkomna till Sverige, vi har saknat er. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Buffy-co
0

Gomorrn..
Har ingen ork att skriva så mycket..är inte bra - men läser…

Ha en så bra dag ni kan allihop!

A-M.H
0

God kväll !

Grattis till flytten smirik. Härligt att flytta till en stooor lägenhet och Sverige (igen) där det finns kattmat o pellets.

Alex..Skärholmen..där bor ju vi….det finns en del stora fina lägenheter här med ändå hyfsat vettiga hyror.. Tänk bara på vilken "sida" ojämna nummer är den lugna sidan om du "tittar" på gatan vi bor på..Fundersam..och mycket fin natur för vovvarna… Håller tummarna för dig.

Krya på dig Buffy. Vi hörs nån dag när du är piggare..Glad

Ha en bra kväll alla "ifoukusare" !!!

Anna77
0

krya på dig buffy! kram  Skrattande 

Nu ska jag äta kyckling och en frukt och ruccolasallad och sen ska jag bada med massor av badskum och badbomb, sen ska jag ha manicyr, hoppas jag kan fixa nageltippar själv och att det blir bra?

Ha en fin kväll alla!

AnnaS
0

#4 Håller med! Det värsta med att ha flyttat hit är att det inte finns någon riktig hockey att titta på!!! Flört

Har varit och tittat på lägenhet (1½) idag, ett riktigt "kyffe" men rent och fräscht. Helt fruktansvärd planlösning med stor hall och stort kök. "Halvan" är så liten och har sluttande tak att den knappast går att använda som sovrum och "rummet" är så smalt och långt att det inte går att möblera normalt det heller… Men men, det är en egen lägenhet och jag kan ha katterna där :-) Jag kan bo där så länge helt enkelt, billigt är det också.

La_Joz
0

God kväll!

Har varit i Borås på möte hela dagen. Det var så otroligt kul och givande! Men jag känner att jag är rätt trött i huvudet efter en hel dags lyssnande och diskuterande. Mycket inspiration och intryck att ta in!

Nu ska jag krypa ner i sängen och gosa med kissarna!

God natt allihopa!

Lullan1
0

God natt La_Joz, och ni andra också för den delen! Skrattande

AlexH
0

#13 A-M.H vi ska titta på en lägenhet i vårberg den 12 nov. det är en 3a på 98!! kvm men vi är just nu på 26 plats.. fast jag är intresseanmäld på en till 3a och på en 5a i samma område.. så vi håller tummar och tår.. så kan jag kanske komma förbi på en fika? Om vi lyckas finna boende där? det vore ju trevligt och bo nära trevligt folk :) speciellt när de har samma goda smak på katter som jag *ler*

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Inlägget är låst för nya kommentarer