Doris leker i soffan (film)
Tänkte göra mig den mödan att lägga upp lite filmer här som jag väldigt amatörmässigt har filmat med min kamera.
I den här filmen är Doris ca 4 månader och busar järnet i soffan med sonen. Håll till godo!

…hihi…de var en busig liten rackare :)…Arthur min e då ingen bebis längre…men beter sig som en när han oxå får sina race över soffa/hela lägenheten :)..låter som en hel hög me katter när han e i farten…..
Dom är härliga de små liven.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Kan inte se filmen tyvärr.
Åh, vad tråkigt Eva! Jag vet inte om man måste ha något speciellt program på datorn? Det är en helt vanlig film som är upplagt på ett gratisställe, det heter Photobucket.
Måste tydligen ha något som heter Flash 8. Ska se om jag kan ordna det under dagen.
kul med lite ööösss

Så gullig hon är! Jag får nog snart hem en liten busa som henne. Då blir det fullt ös här i lägenheten!

Vilken jättebra film Lullan 1 !

vad söt hon är.
Lullan, du är bra snäll du! Som ger en så bra race-soffa till din kisse! Hon uppskattar den helt klart.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Självklart valde vi soffa efter katternas behov, den är stor och lång som är bra tyg i som de får bra "tag" när de ska sprätta iväg! 
Du är verkligen perfekt som tjänstefolk till rexar!
Vem har roligast katten eller grabben?
vi!!!
vad söööt!
Vilken fartt!

Wroom!! Man blir ju lika kattungesugen varje gång man ser den filmen på lilla, fartfyllda Doris!
Hihi!

Så skoj att få ett henne som liten.
Stolt ägare till tre La permer